۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۸۹۵۹۵
مدیر مدرسه علمیه پلدختر:

ولایتمداری از ویژگی های بارز حجت الاسلام والمسلمین بابایی بود

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر مهم ترین ویژگی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین بابایی را ولایتمداری عنوان کرد و گفت: این عالم در تربیت طلاب ولایتمدار تلاش فراوانی داشت.
حجت الاسلام بابایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی رحمتی، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین بابایی که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، بیان داشت: این مرحوم شخصیتی بود که در ابعاد اخلاقی، علمی، سیاسی و اجتماعی منشأ خدمات ارزنده ای بود.

وی با بیان اینکه این عالم گرانقدر از لحاظ سیاسی دارای بصیرت بالایی بود، گفت: وی در مبارزه با طاغوت از سربازان و مبارزان مکتب حضرت امام خمینی(ره) بود.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با یادآوری اینکه حجت الاسلام والمسلمین بابایی در مبارزات ستمشاهی مردم را در شهرهای قم، خرم‌آباد و پلدختر رهبری می‌کرد، افزود: این مرحوم در طول هشت سال دفاع مقدس در سنگر تبلیغ خدمات ارزنده ای در سنگر رزمندگان در جبهه‌ها ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین بابایی در بنیاد مهاجران جنگ تحمیلی فعالیتهای درخشانی در عرصه‌های اجتماعی ارائه کرده است، افزود: خدمات بی‌بدیل آن عالم بزرگوار در سنگر تعلیم و تبلیغ فراموش نشدنی است.

حجت الاسلام رحمتی یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین بابایی مؤسس مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان پلدختر بود و ۲۵ سال مدیریت این مدرسه را بر عهده داشت.

وی تصریح کرد: تربیت صدها طلبه فاضل، اهل علم و خدمتگزار که اکنون در جامعه منشأ خدمات ارزنده‌ای هستند از دیگر خدمات ارزشمند این عالم فرهیخته است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر خاطرنشان کرد: این عالم وارسته و پرتلاش با ساخت و احداث مساجد متعدد در شهرستان پلدختر و روستاها منشأ اثرات خیر بین مردم بوده است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین بابایی در برخورد با طلاب با اخلاق نیکو، با گذشت و سعه صدر رفتار می کرد، افزود: ایشان در راستای شاگرد پروری گام برمی‌داشت.

حجت الاسلام رحمتی ولایتمداری را ویژگی مهم حجت الاسلام والمسلمین بابایی عنوان کرد و افزود: این مرحوم همواره از شیفتگان دفاع از حریم ولایت و رهبری بود./9459/202/ب2

ارسال نظرات