۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۹۱۴۳۷
امام جمعه بجنورد:

بانک‌ها برای دریافت اقساط معوقه مردم را در تنگنا قرار ندهند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی از مدیران و مسؤولان بانک‌ها خواست تا در زمینه دریافت اقساط معوقه و مطالبات خود، مردم را در تنگنا قرار ندهند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان، با بیان اینکه گره‌گشایی از کار مردم احسن کارها است، افزود: بهترین حالت برای انجام کار خیر گره‌گشایی از کار مردم است.

وی اظهار کرد: اگر در این دنیا بتوانیم گره از کارهای مردم بگشاییم بدون شک خداوند متعال در آخرت گره‌های زیادی را از کار ما خواهد گشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اضافه کرد: برآورده کردن نیازهای مؤمنان اهمیت بسیار زیادی داشته و در سیره نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) هم این امر به‌ صورت مکرر قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: مشکل مالی و عدم استطاعت در برابر پرداخت قرض و دین، بدترین غم‌ها است؛ به همین دلیل هر کس بتواند مشکل مالی کسی را برطرف کند و زمینه‌ساز سرور و شادمانی او شود، خداوند متعال در این دنیا و آخرت او را شادمان خواهد کرد.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی تأکید کرد: مدیران و مسؤولان جامعه باید به مسائل اقتصادی و اجتماعی مردم توجه بیشتری داشته باشند و برای رفع آنها همت داشته باشند؛ زیرا اگر مشکلات مردم رفع و اعتماد آنها جلب شود؛ دیدگاه مردم نسبت به نظام اسلامی خوش‌بینانه‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی از مدیران و مسؤولان بانک‌ها خواست تا در زمینه دریافت اقساط معوقه و مطالبات خود، مردم عادی را در تنگنا قرار ندهند و از سوی دیگر با اعمال برخی تخفیف‌ها برای بدهکاران، آنها را به پرداخت اقساط معوقه ترغیب کنند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور، تصریح کرد: باید برای کمتر شدن فشارهای اقتصادی به مردم راهکارهای مناسبی اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی اظهار کرد: ایجاد امید به نظام اسلامی در دل مردم و مؤمنان کار ثواب و ضروری است که باید بیش از این مورد توجه همه خدمتگزاران نظام باشد./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات