۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۹۱۴۶۳
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی:

مسؤولان با سرعت مشکلات مردم مناطق سیل زده را برطرف کنند

امام جمعه ارومیه مردم مناطق سیل زده را به صبر توصیه کرد و از مسؤولان خواست مسائل پیش‌آمده را بررسی و برای مرتفع کردن مشکلات اقدام کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، در پی بارندگیهای اخیر، طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه، پیامی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین قریشی به این شرح است:

باسمه‌تعالی

مردم شریف استان آذربایجان غربی و مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی استان تقارن بهار 96 با میلاد مسعود زهرای اطهر سلام الله علیها و امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه‌السلام و ترنم عطر زیبای ماه رجب و در ادامه شعبان و رمضان درهای رحمت الهی را بر مردم گشوده است و استان زرخیز آذربایجان غربی شاهد نزول باران موهبت الهی هستند.

تنعم از خوان نعمات الهی فرصت مغتنمی است که هم مردم و هم مسؤولان باید آن را غنیمت شمرده و بهره‌برداری لازم را از آن داشته باشند. مردم در این مسیر خود را در جمع شکرگزاران درگاه الهی قرار داده و مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی بستر را برای بهره‌گیری از نعمات الهی فراهم آورند.

خبر انسداد چندین راه روستایی و تخریب بخشی از زیرساخت‌های ارتباطی در برخی بخش‌های استان دردآور است. اینجانب با ابراز همدردی با انسان‌های شریفی که از بارش‌های اخیر صدمه دیده‌اند، ایشان را به صبر در محنت و تشکر از حضرت احدیت بابت ارزانی داشتن نعمت باران دعوت می‌نمایم و از مسؤولان درخواست دارم با سرعت و دقت مسائل پیش‌آمده را بررسی و در راستای مرتفع نمودن مشکلات اقدام کنند./102/936/ب1

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
سید مهدی قریشی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه

ارسال نظرات