۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۹۴۲۱۴
امام جمعه موقت ساری:

حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی سیلی محکمی بر یاوه گویان خواهد بود

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی سیلی محکمی بر یاوه گویان خواهد بود، گفت: در ریاست جمهوری نباید به وعده و لبخند دشمن دلخوش بود.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه ایران اسلامی مبتنی بر ظهور است ، گفت : در جامعه امام زمانی ، منتظران باید منتظر واقعی باشند.

وی با اشارت به  اینکه در انتخابات به اصلح رای دهیم افزود: در ایام انتخابات قضاوت نکنیم ، اگر هم قصد قضاوت داریم ، عادلانه و همچون یک مسلمان واقعی قضاوت کنیم.

امام جمعه موقت جمعه ساری اضافه کرد: در جامعه امام زمانی ، مراقبت باشیم تا در مسی راه دچار لغزش نشویم ،  باید در رفتار، گفتار و منش به‌گونه‌ای باشیم که انصاف رعایت شود.

این مسؤول با بیان اینکه در روزهای آغازین ماه شعبان قرار داریم و این ماه متعلق به پیامبر(ص) است ، گفت : این ماه اعمال ویژه ای دارد و اگر کسی بتواند وقت خود را برای انجام برخی اعمال این ماه ذخیره کند اجر معنوی بسیاری دارد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به روزهای پر فضیلت ماه شعبان، ادامه داد: ولادت سرداران کربلا ، حضرت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) به عنوان روز جانباز نام‌گذاری شده است و در این ایام رسیدگی به جانبازان و خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین اقداماتی است که میتوان برای بهبود وضعیت این خانواده ها انجام داد.

وی با تأکید بر اینکه تنها الگوی مهم پاسداران انقلاب اسلامی باید سیدالشهدا قرار بگیرد، افزود: شعار تمام پایداران در تمامی جبهه ها میبایست هیهات من الذله باشد چرا که مقتدایشان سید الشهدا است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه سپاه همجون خاری در چشم دشمنان نظام است، خاطر نشان کرد: هجمه زیادی به سپاه غیرتمند وارد می‌شود اما نمونه بارز پاسداران این انقلاب سردار قاسم سلیمانی  است که با تدابیر خود دشمنان اسلام ناب محمدی را به زانو در آروده است و از جمله آنان جوانان  غیرتمند قدس در سوریه و عراق نقش‌آفرین هستند .

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه نظام سلطه به خود حق می‌دهد به کشورهای خاور میانه هجوم آورد، گفت : جوانان جان بر کف ایران اسلامی همواره در طول تاریخ به حهانیان ثابت کردند که اخلاص و ایمان بر زر و زور و تزویر چیرگی و غلبه دارد.

وی به 11 اردیبهشت روز کارگر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: چرخه اقتصادی تمامی جوامع امروز زحمت دستان پینه بسته کارگران را می طلبد، و مسؤولان بایستی همواره در صدد تقویت اقتصاد و ایجاد اشتغال باشند و  تأکیدات رهبری را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه موقت ساری همچنین با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری، اظهار کرد: معلم باید به عنوان یک الگو برای شاگردانش باشد و عاشقانه به جامعه، انسانیت و همه ارزش‌های جامعه خدمت کند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این مهم که همه باید قدردان زحمات قشر فرهنگی جامعه باشیم، گفت: مسؤولان بایستی در پی رفع مشکلات فرهنگیان باشند، روز معلم باید روز کاهش بی‌توجهی، پایان دادن به مشکلات، فراموشی معلمان، تأمین حداقل نیازها، تکریم عاطفی، معیشتی، علمی، اخلاقی و پرورشی معلمان باشد.

وی انتخابات را صحنه حماسه سیاسی در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت :‌حضور آحاد جامعه در حماسه عظیم انتخابات موجب از بین رفتن توطئه دشمنان خواهد شد و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان است.

این مسؤول با اشاره به اینکه در انتخابات باید رهنمودهای امام و رهبری تبیین شود، خاطر نشان کرد:‌ نامزدهای ریاست جمهوری باید به مردم قول دهنده و پای قول خود مصمم باشند تا مشکلات داخل کشور را حل کنند.

حجت الاسلام قاسمی با تأکید بر اینکه در ریاست جمهوری نباید به وعده های توخالی دشمنان دل خوش کرد، تصریح کرد:  فردی که در ریاست جمهوری نامزد شد باید شخصی دلسوز، جامعه‌نگر و نسبت به رهبری خضوع و خشوع داشته باشد.

حجت الاسلام قاسمی در چایان با تأکید بر اینکه همه  کسانی که در انتخابات ثبت نام کردند باید یک هدف واحد و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: نامزدهای شوراها باید آنچه را که قانون در اختیارشان قرار داده است را اجرا و به مردم وعده دهند./۹۵۰/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات