۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۴۹۵۵۲۹
حجت الاسلام برگی:

مفسدان اقتصادی از پیروزی رئیسی در انتخابات هراسان هستند

رییس ستاد مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در تبریز گفت: متأسفانه طی روزهای اخیر با بداخلاقی هواداران برخی نامزد‌های انخاباتی در تبریز مواجه بوده‌ایم، چنانکه بیش از ۸۰ بنر تبلیغاتی بنا به دلایل نامعلوم از سطح شهر ناپدیده شده اند.
حجت الاسلام رسول برگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی، رییس ستاد مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در تبریز عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این‌که تمامی هزینه‌های مربوط به تبلیغات از سوی خود مردم پرداخت می‌شود، اظهار داشت: این کاندیدای ریاست جمهوری تأکید ویژه دارد که برای تبلیغ از بیت المال یا کمک مفسدان استفاده نشود.

وی با تأکید بر این‌که ستادهای مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی پذیرای اقشار مختلف برای معرفی این نامزد انتخاباتی هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه طی روزهای اخیر با بداخلاقی هواداران برخی نامزد‌های انخاباتی در تبریز مواجه بوده‌ایم، چنانکه بیش از ۸۰ بنر تبلیغاتی بنا به دلایل نامعلوم از سطح شهر ناپدیده شده اند.

حجت الاسلام برگی با بیان این‌که آبروی خود را برای این سید بزرگوار عرضه کرده‌ام، تصریح کرد: رییس دولت یازدهم می‌گوید؛ ما به عقب بر نمی گردیم؛ اما ما می گویم ما به عقب بر می گردیم تا فرقی میان فرزند مسؤول و مردم عادی نباشد، البته ما هم فردی که با نظام و رهبری نباشد، کنار می زنیم.

این استاد حوزه علمیه تبریز با ابراز تأسف از این‌که بیکاری در جامعه غوغا می‌کند و عده‌ای در ویلای اختصاصی خود پوشاک قاچاق انبار می کنند، گفت: جوان فوق لیسانس عکس تبلیغاتی برای روزی ۳۰ هزار تومان روی دیوار می زند، اما فرزند جوان آن مسؤول یقعه سفید با اتومبیل‌های لوکس در خیابان‌های تهران دور می زند.

حجت الاسلام برگی با بیان این‌که آقای رئیسی در دورانی که در قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور حضور داشت؛ به شدت پیگیر مقابله با مفسدان اقتصادی بوده است، افزود: برخی از مسؤولان که لیست اموال و دارایی‌های خود را به دستگاه قضایی اعلام نکرده‌اند، از وام‌های میلیاردی بهره‌مند هستند، حال جوانی که به امید وام ازدواج، متأهل شده باید ماه‌ها در صف بماند.

وی با بیان این‌که چرخه اقتصادی زیر سایه برجام راکد مانده است، تصریح کرد: هرکسی که سکان دولت دوازدهم را به عهده می گیرد باید عینک دوربین به سمت آمریکا و غرب را از چشمان خود بردارد و توجه به ظرفیت‌های درونی کشورداشته باشد، چراکه تنها با تکیه بر توان داخلی چرخ‌های اقتصاد کشور خواهد چرخید.

رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در تبریز با بیان این‌که تفکر لیبرالسیم کشور را تا لبه پرتگاه برده است، گفت: سؤال ما این است که آقای کرباسچی که مفسد و محکوم اقتصادی است، در ستاد شما چه می‌کند که بتواند به مدافعان حرم توهین کند، امامزاده را باید از زوارش شناخت.

وی با بیان این‌که میزان آرای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در منطقه آذربایجان و تبریز پس از نخستین دور مناظرات افزایش نشان می دهد، گفت: این سید بزرگوار به هیچ جناحی وابسته و وامدار هیچ طیف سیاسی نیست و تنها با شعار کار و کرامت پا به عرصه رقابت‌های انتخاباتی گذاشته است./202/935/ب1

ارسال نظرات