۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۴۹۷۳۸۲
در قم؛

جلسه هم‌اندیشی طلاب و فضلای نیشابوری برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی طلاب و فضلای شهرستان نیشابور با حضور اساتید، طلاب و فضلای این شهرستان عصر امروز در مسجد حضرت معصومه(س) قم برگزار شد.
مراسم انتخابات هئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه هم‌اندیشی طلاب و فضلای شهرستان نیشابور با حضور اساتید، طلاب و فضلای این شهرستان عصر پنجشنبه در مسجد حضرت معصومه(س) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام نجفی در این جلسه با اشاره به شکل‌گیری سه گروه تبلیغی برای طلاب نیشابوری گفت: گروه سلسلة الذهب از سال 88 رسمیت یافت و از ویژگی‌های این گروه می توان به تعداد اعضای زیاد، جزء گروه‌های برتر بودن، اعضای آن که از نخبگان و مؤلفان هستند اشاره کرد.

مسؤول گروه تبلیغی سلسلة‌الذهب یک به تبیین برخی فعالیت‌های این گروه پرداخت و اظهار داشت: راه‌اندازی کاروان در اربعین و شهادت امام رضا(ع)، فعالیت‌های ایام دفاع مقدس، ماه رمضان و غیره از جمله فعالیت‌های این گروه بوده است.

وی ادامه داد: جلسات گردهمایی نسبت به گذشته کم رونق تر شده است و ضروری است نسبت به این مسأله توجه کرد و نقاط ضعف را یافت و درصدد رفع آنها برآمد.

در ادامه حجت‌الاسلام سعادتی با اشاره به اینکه گروه سلسلة‌الذهب شماره دو برای شرکت بیشتر طلاب تشکیل شده است، عنوان کرد: مبالغی که به گروه اختصاص می‌یابد برای هزینه‌های تبلیغی همانند حمل و نقل، هدایا و جوایز برای بچه‌های شرکت‌کننده در مسابقات و غیره است.

مسؤول گروه تبلیغی سلسلة‌الذهب شماره دو افزود: زمینه برای ورود طلاب قم به شهرستان نیشابور فراهم شده است و دیگر با ورود طلاب قمی به محدوده حوزه‌های خراسان مخالفتی صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طلاب باید تا قبل از شروع ماه رمضان در محل تبلیغی خود حاضر شوند، بیان کرد: مبلغان بعد از اینکه گروه تبلیغی خود را انتخاب کردند یک پیامک برای آنها ارسال خواهد شد که لازم است بعد از دریاف پیامک به سایت سمتا مراجعه کرده و تأیید نهایی کنند تا به محل تبلیغی فرستاده شوند./۸۴۱/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات