۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۴۹۷۹۸۹
میرسلیم:

نامزد انتخابات ریاست جمهوری نباید فتنه گران را دوست خود بداند

میرسلیم گفت: ریس جمهور باید صادقانه و مخلصانه خدمت کند؛ هیچگاه فتنه گران و آشوب گران را دوست عزیز خود نداند.
میرسلیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، مهندس سید مصطفی آقا میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه شب در مسجد طفلان مسلم این شهر اظهار داشت: مردم بر سرنوشت خود حاکم هستند؛ حاکمیت حق مردم بوده و این حق در قانون اساسی محترم شمرده شده است؛ مردم باید با تمام توان در امر بسیار مهم انتخابات مشارکت داشته باشند با آگاهی و بصیرت، خدمتگذار خود را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: مشارکت و نظارت دو وظیفه خطیر و اساسی مردم است؛ حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات سبب می شود؛ تا اقتدار کشور حفظ و دشمنان جرات توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم باید کسی را انتخاب کنند که همراه با مقام معظم رهبری و تشنه خدمت کردن به جامعه باشد؛ معلومات فکری و تجربه کاری بالایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: چهار سال برای سرنوشت کشور بسیار مهم و حساس است؛ متاسفانه در این مدت مشکلات اقتصادی فراوان و بیکاری جوانان سبب شده است، تا در زندگی مردم وضعیت سخت اقتصادی به وجود آید.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: مردم باید به سراغ کسی بروند که خود را وقف خدمت به مردم و جامعه کرده باشد؛ یک نامزد ریاست جمهوری باید از فرامین مقام معظم رهبری را برای پیشرفت جامعه تبعیت کند.

وی ایراد کرد: ریس جمهور باید صادقانه و مخلصانه خدمت کند؛ هیچگاه فتنه گران و آشوب گران را دوست عزیز خود نداند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: یک نامزد ریاست جمهوری باید از افرادی که با اسلام مخالف هستند و ارزش های اسلامی مردم را به تمسخر می گیرند دوری کند.

وی در پایان اظهار داشت: ریس قوه مجریه نباید عقائد وهابیت را محترم بشمارد؛ او باید با ظلم و فسادهای مالی مبارزه کند؛ یک ریس جمهور باید از محرومین و مستضعفین حمایت کند./203/972/ب1

ارسال نظرات