۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۹۹۲۳۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مردم برنده اصلی انتخابات هستند/ همه نتایج را بپذیرند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: همه باید نتایج آراء را بپذیرند و اگر غیر از این عمل کنند در واقع دنباله رو تفکر دشمنان نظام هستند.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه همه ما باید نتایج انتخابات را بپذیریم افزود: اگر کسانی غیر از این عمل کنند، دنباله رو تفکر دشمنان نظام هستند و بر خلاف دستورات الهی عمل می کنند.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: دشمنان در حال رصد انتخابات ایران هستند و مردم با حضور پرشور در این حماسه ملی نشان می دهند که پای آرمان های امام(ره) و رهبری ایستاده اند و ذره ای عقب نشینی نمی کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و همگانی است، خاطرنشان کرد: اقتدار کشور و امنیت نظام در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تأکید کرد:  در سایه حضور حداکثری مردم، نامزدهای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می شوند.

وی اظهار داشت: عمل صالح، تعیین کننده معیار گزینش داوطلبان است و مردم باید به این معیار توجه کنند.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای در ساعات باقی مانده امروز جمعه عنوان کرد: مردم برنده اصلی انتخابات در این دوره هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خادمان مردم، موهبت خداوند را به دست می آورند، اظهار کرد: داوطلبی که در انتخابات پیروز می شود، باید شکرگزار خداوند باشد که لیاقت خدمت به مردم را پیدا کرده و نامزدی که رأی نیاورده نیز باید شکرگزاری کند که تقدیر الهی نصیبش شده و بار سنگینی از دوش وی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه مسأله سفر حج تمتع از سوی مسؤولان نظام حل شده است، افزود: عده ای قصد دارند تا با تبلیغات علیه فاجعه منا، مردم را از رفتن به این سفر معنوی بازدارند ولی باید بدانیم که مسأله حج واجب شرعی بوده و هر کسی توان دارد باید به این سفر اعزام شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: ماه بندگی خداوند متعال و ماه پرهیز از حرام و گناه پیش رو است و باید در این ماه اعمالی انجام دهیم که ما را به خداوند متعال نزدیک تر کند.

نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و با حضور خیل عظیم مردم مومن و نمازگزار ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد./936/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات