۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۰۰۶۴۹

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت الاسلام مهدی عربپور با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون امور مجلس و استان ها، ائمه جمعه و جماعات، استاندار و مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
تبلیغات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، در محل پردیس دانشگاه فرهنگیان کرمان، اظهار داشت: مسأله مدیریت بسیار سخت و دشوار است، و علت دشواری تربیت و تسلیم نشدن در مقابل مشکلات است.

وی بیان کرد: انسان می تواند با تلاش، پشتکار بی وقفه و توکل کردن به خدا در برابر مشکلات ایستادگی کند.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: خدمات و تلاش های بی وقفه حجت الاسلام مهدی عرب پور در تبلیغات اسلامی برای استان کرمان ارزشمند است و تقوای بالا، مدیریت قوی، جهادی و میدانی ایشان سبب پیشرفت در سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری مطرح کرد: بصیرت و تقوا دو بال قوی برای یک مدیر مدبر است، یک مدیر اگر این دو بال را داشته باشد موفق می شود و یک مدیر می تواند با تلاش فراوان منشا خیر برای مردم جامعه باشد.

در ادامه این مراسم علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان از حجت الاسلام عربپور به عنوان مشاور فرهنگی یاد کرد و افزود: حجت الاسلام عرب پور یک اصولگرایِ معتدل و منصف و  خستگی ناپدیر  است؛ و یار همراه نماینده ولی فقیه است.

در ادامه این آیین همچنین حجت الاسلام دارابی، معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام مهدی عربپور، حکم مسئولیت حجت الاسلام علی جلالی را از سوی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که به مدت دو سال تعیین شده، به وی اعطا کرد.

حجت الاسلام دارایی یادآور شد: استان کرمان با داشتن  بیش از 6 هزار شهید در عرصه مجاهدت در این استان همواره خوش درخشیدند، به تعبیر رهبر معظم انقلاب کرمان از استان های ممتاز است و این تعبیر، امروز برای همگان به خوبی روشن است.

 حجت الاسلام مهدی عربپور مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمان در این مراسم با قدردانی از همکاری حوزه های حوزه های علمیه، ائمه جمعه و فرمانداران در دوران مسؤولیت خود، به طور ویژه از مادر و همسر خود قدردانی و عنوان کرد: در مورد کاستی ها و عدم شایستگی ها، مقصر من بودم ، بنابراین از همه عذرخواهی می کنم و از این پس نیز چون سربازی در خدمت نظام و رهبر معظم انقلاب خواهم بود و خود را موظف به ادامه همکاری با این نهاد می دانم.

در پایان حجت الاسلام علی جلالی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان در این مراسم خاطرنشان کرد: باتوجه به بضاعت کم خویش از همگان طلب یاری دارم و در عرصه فرهنگی با توجه به مطالبات رهبری استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر برای تربیت کادر قرآنی جهت ایجاد سبک زندگی اسلامی تلاش خواهیم کرد./972/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات