۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۵۰۲۳۷۶
حجت الاسلام عدیده عنوان کرد؛

سبک زندگی اسلامی مهمترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی

معاون روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به فعالیت‌های این معاونت برای ترویج سبک زندگی اسلامی در بین کارکنان یگان‌های پدافند هوایی و خانواده‌هایشان، گفت: سبک زندگی اسلامی مهمترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است.
عدیده

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «محمد عدیده» معاون روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر  با اشاره به اهمیت پرداختن به سبک زندگی اسلامی در شرایط کنونی اظهار داشت: یکی از مهمترین روش‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در زمان کنونی تغییر سبک زندگی بر اساس آموزه‌های ارزشمند دینی و سنت‌های اصیل ملی است.

وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در حوزه سبک زندگی طرح بصیرت خانواده‌ها را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون در تمامی مناطق و پایگاه‌های پدافندی به طور سالانه چندین مرتبه این طرح برگزار شده است.

حجت الاسلام عدیده همچنین گفت: در حوزه مرکزی این قرارگاه نیز تاکنون حدود 170 جلسه در موضوع سبک زندگی برگزار کرده‌ایم که بیانگر عزم جدی در این رابطه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های حدیث و قرآن و برنامه‌های اخلاقی - تهذیبی در ارتقای سلامت روح و جسم کارکنان موثر است که توسط این قرارگاه انجام شده است./
۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات