۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۰۲۴۴۱

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه الشتر در پی درگذشت حجت الاسلام حیدری

مدیر حوزه علمیه برادران الشتر در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمود حیدری، از اساتید عالی قدر حوزه علمیه این شهرستان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر حوزه علمیه برادران الشتر در پیامی درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمود حیدری، این روحانی وارسته، مروج و پاسدار فرهنگ اهل بیت(ع)، مبارز دوران ستم شاهی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: در گذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حیدری که سالیان پر برکت عمر شریفشان در اکتساب علم، تقوا، ورع و خددمت به اسلام، انقلاب و مکتب امام صادق(ع) صرف نموده است موجب تأثر و تأسف همه دوستداران فرهنگ شیعی و انقلاب اسلامی گردید.

در ادامه این پیام افزوده شده است: این مصیبت جانکاه را به علما، روحانیان، مردم ولایی شهرستان الشتر به ویژه بیت مکرم و داغدار آن بزرگوارتسلیت عرض نموده، غفران و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان از خداوند منان مسألت می نماییم.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمود حیدری، عمر پر برکت خود را در راه تبلیغ و بصیرت افزایی گذراند و این استاد گرانقدر خدمات فراوانی در شهرستان الشتر داشته است./101/9459/ب1

ارسال نظرات