۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۰۲۶۴۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تحریف خط امام راحل بدترین ضربه علمی، فرهنگی و سیاسی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بدترین ضربه علمی، فرهنگی و سیاسی تحریف خط امام راحل است، افرادی که دم از امام راحل می زنند اما با مقام معظم رهبری مخالفت می کنند کارشان عین بی دینی است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار مسؤولان شهرستان خوسف، اظهار داشت: در زمانی که عرصه بر اسلام و مسلمانان تنگ شده بود امام خمینی(ره) جامعه اسلامی را هدایت کردند و از آن وضعیت ملت را نجات دادند.

وی با بیان اینکه در گذشته جهان به دو نیم کره شرق و غرب و تحت امر کمونیست و لیبرال تبدیل شده بود، گفت: انقلاب اسلامی بسیاری ناباورانه و به رهبری امام راحل تحقق یافت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه گفتار و فرمایشات امام راحل در تمام زمان ها با هم فرقی نداشت، افزود: سخنان و فرمایشات امام همواره صریح بود و ایشان تمام آزادگان جهان و مسلمانان را هدایت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: نگه داشتن انقلاب اسلامی از به دست آوردن آن بسیار سخت تر است، این انقلاب برای نجات مستضعفان شکل گرفت.

وی انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور امام زمان(عج) و انقلاب جهانی دانست و ادامه داد: باید مردم و دلسوزان نظام این انقلاب را حفظ و نگهداری کنند و نگذارند دشمنان در این نظام نفوذ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان نسبت به پایگاه های مردمی این انقلاب هراس دارند بنابراین از طریق آسیب های فرهنگی قصد ضربه زدن به این نظام را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان وقتی مشاهده کردند نمی توانند از نظر نظامی پیروز شوند به تهاجم فرهنگی رو آوردند، اظهار کرد: تحریم ها به سبب ناشایستگی برخی از مدیران به چالش تبدیل می شوند و در کنار این چالش، تهاجم فرهنگی، تشدید تحریم های اقتصادی و ضعف روحیه سیاسی به وجود می آید.

وی با بیان اینکه امام راحل قطب نمای انقلاب اسلامی بودند، افزود: بدترین ضربه علمی، فرهنگی و سیاسی تحریف امام راحل است، افرادی که دم از امام راحل می زنند اما با مقام معظم رهبری مخالفت می کنند کارشان عین بی دینی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ستون فقرات و وحدت این جامعه ولایت وفقیه و رهبری است و دشمنان نیز تلاش می کنند که به این ستون فقرات جامعه آسیب بزنند./202/880/ب1

ارسال نظرات