۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۰۳۷۰۶
رییس اداره آموزش و پرورش کارون:

نمایشگاه های قرآنی توجه ویژه ای به بخش کودک داشته باشند

رییس اداره آموزش و پرورش کارون با اشاره به ضرورت توجه ویژه به تربیت دینی کودکان، گفت: تقویت و سرمایه گذاری در بخش کودک در نمایشگاه های قرآنی بسیار ضروری است.
کودکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عزیز مزرعه، رییس اداره آموزش و پرورش کارون شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان در جمع خبرنگاران، برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه رمضان را ضروری دانست و گفت: مردم در ماه مبارک رمضان تمایل و اشتیاق بیشتری از خود نسبت به قرآن و نمایشگاه های قرآن از خود نشان می دهند.

رییس اداره آموزش و پرورش کارون با بیان اینکه هر سال خلاقیت ها و برنامه های جدیدی برای جذب مردم جهت بازدید از نمایشگاه صورت می گیرد، افزود: در بحث کیفی نمایشگاه قرآن، تقویت و سرمایه گذاری بر بخش کودک بسیار ضروری است؛ چنان که همت مسؤولان برای جبران کم کاری صورت گرفته در زمینه معارف قرآن و احادیث اهل بیت(ع) ضروری است.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به قرآن دست نویس شده دانش آموزان مدرسه صمدی کارون اشاره و اظهار داشت: این قرآن به همت ده ها کاتب و برای نخستین بار در سطح دانش آموزان تهیه شده است که دانش آموزان، خانواده های آنها، معلمان و مسؤولان در تحریر آن ایفای نقش کردند. 

مزرعه آشنایی با مفاهیم قرآنی، ایجاد انگیزه برای مطالعه و آشنایی با قرآن را اهداف نگارش قرآن دست نویس شده دانش آموزان بیان کرد و گفت: این ابتکار با همکاری بنیاد شهید استان و دبستان شهید صمدی انجام شده است و از حمایت های بنیاد شهید در گردآوری و چاپ آن کمال تشکر را دارم و این قرآن پس از پایان نگارش به مقام معظم رهبری اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نگارش قرآن دست نویس ۱۸ ماه طول کشید، ابراز داشت: در صدد هستیم تا صحیفه سجادیه و نهج البلاغه را با همکاری دانش آموزان، خانواده های دانش آموزان و معلمان به صورت دست نویس نگارش کنیم./۹۴۵۶/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات