۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۴۷۸۰
حجت الاسلام والمسلمین فرزانه:

تقوا و مراقبت از دل و جان خواسته خداوند است

امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان شما باید فرصت را مغتنم بشمارید، گفت: بهتر است که در این ماه مبارک معنویتی قوی در دل و روحتان ایجاد کنید و نسبت به سه مورد در زندگی خودتان مراقبت و مواظبت داشته باشید.
امام جمعه موقت مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد 22 خرداد در جمع زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) با اشاره به نعمت های الهی گفت: خداوند در برابر همه چیزهایی که به انسان عطاء کرده است از او تقوا می خواهد.   

عضو شواری عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان شما باید فرصت را مغتنم بشمارید، تصریح کرد: بهتر است که در این ماه مبارک معنویتی قوی در دل و روحتان ایجاد کنید و نسبت به سه مورد در زندگی خودتان مراقبت و مواظبت داشته باشید.   

وی با اشاره به مراقبت های سه گانه که از برکت ماه مبارک رمضان نصیب انسان می شود، اظهارکرد: مراقب فکر و اندیشه باشید که منحرف نشود و به بیراهه نرود که داعش و خوارج حاصل همین تفکرات منحرف هستند.   

امام جمعه موقت مشهد افزود: افکاری که به جادو ختم می شود در واقع این امور خرافات است که حاصل فکر منحرف است و هر کسی موظف است مراقب فکر خودش و خانواده اش باشد.  

وی با  توصیه نسبت به این امر که فرزندان خودتان را با خداوند مانوس سازید، اظهارکرد: پروردگار بهترین ارثی است  که هر پدر و مادری برای فرزندان خودش می گذارد و چه بسا که انسان های ثروتمند با اموال دنیوی سبب باقیات و صالحیان نمی شوند.  

رییس دانشگاه رضوی با تأکید بر نقش معنویت در زندگی کودکان گفت: مأنوس شدن کودکان با پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) می تواند در تربیت آنها موثر باشد که مراقب قلب و روح آنها است.  

وی درادامه با بیان اینکه قلب جایی است که شیطان می تواند تخم بگذارد، تصریح کرد: در واقع قلب می تواند چراگاه شیطان بشود.

رییس دانشگاه رضوی درادامه با اشاره به حوادث تروریستی مجلس از سوی داعش گفت: آنان کسانی بودند که می خواستند وارد مجلس بشوندو به قلب نظام لطمه بزنند و به همین دلیل باید مراقب قلب نظام هم باشید./۲۰۲/۹۳۴/ب۱

 

 

 

 

ارسال نظرات