۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۰۶۴۴۶
دبیر هیأت رییسه مجلس:

رییس‌جمهور بر اساس چالش‌های کشور تغییراتی در وزارتخانه‌ها ایجاد کند

دبیر هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس‌جمهور بر اساس چالش‌های کشور تغییراتی در وزارتخانه‌ها ایجاد کند، گفت: باید منتظر ماند و دید دولت چه کسانی را معرفی می‌کند.
کاتب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، غلام‌رضا کاتب اظهار کرد: استان سمنان از ساختاری کویری برخوردار است و تأمین منابع مالی در آن بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: رفع مشکلات استان سمنان باید از جمله برنامه‌های مهم دولت دوازدهم باشد و اقدامات اساسی را در این راستا اجرایی کند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در بحث چیدمان کابینه دولت دوازدهم هم تصریح کرد: دولت‌ها با گرفتن سکان مدیریت کشور به‌عنوان قوه مجریه، تغییر و تحولاتی را در بدنه کابینه خود اعمال می‌کنند و رئیس‌جمهور هم در دولت دوازدهم تغییرات مدیریتی را در وزارتخانه‌های مختلف انجام خواهد داد.

کاتب با تأکید بر اینکه تغییرات در وزارتخانه‌های مختلف باید برحسب نیازهای موجود انجام شود، اضافه کرد: باید تلاش شود تا کارآمدی همه حوزه‌ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور بر اساس چالش‌های امروز کشور تغییراتی در مدیریت برخی از وزارتخانه‌ها در بدنه دولت دوازدهم ایجاد خواهد کرد، تصریح کرد: شاهد این تغییرات در آغاز کار دولت دوازدهم خواهیم بود.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید منتظر بمانیم و ببینیم رئیس‌جمهور چه وزرایی را برای مدیریت وزارتخانه‌های مختلف به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می‌کند، اضافه کرد: نمایندگان خانه ملت در این راستا تصمیم‌گیری می‌کنند.

کاتب با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دید کارشناسی و بررسی سوابق افراد به‌عنوان وزرای پیشنهادی دولت در وزارتخانه‌های مختلف به آنها رأی اعتماد می‌دهند، اظهار کرد: مجلس دقت خاصی در تصویب مباحث مختلف دارد./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات