۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۰۶۹۶۷

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری راهپیمایی مراسم روز قدس در جای جای این استان گفت: در سال گذشته در ۱۲۲ نقطه در استان این راهپیمایی برگزار شد که پیش ‌بینی می شود امسال به ۱۲۷ نقطه افزایش یابد.
راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در آخرین نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس و ستاد انتفاضه این استان که با حضور مسؤولان کمیته های 20 گانه این ستاد برگزار شد، با بیان اینکه باید سخنان امام خمینی(ره) درباره روز قدس را مانند یک تابلو مقابل چشمان خود و جهانیان قرار دهیم، افزود: از دیدگاه امام روز قدس تنها در محاصره فلسطین و کشتار فلسطینیان خلاصه نمی‌شود و مسأله بالاتر از این ها است.

وی نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع فلسطین و قدس، حمایت و همراهی با آرمانهای قدس و مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار مسلمان علیه رژیم جعلی صهیونستی را از جمله اهداف برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس دانست.

گرجی با اشاره به برگزاری راهپیمایی مراسم روز قدس در جای جای این استان تصریح کرد: در سال گذشته در 122 نقطه در استان این راهپیمایی برگزار شد که پیش ‌بینی می شود امسال به 127 نقطه افزایش یابد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ان ‌شاءالله امت اسلامی با قلوبی سرشار و مالامال از فیوضات ضیافت حق و عطر روح بخش بهار قرآنی و معنویت لیالی با عظمت قدر با حضور پرشور خویش در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقتدار و عظمت اسلام را به همه جهانیان نمایش می‌دهند.

این مقام مسؤول در ادامه از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه 1 تیرماه جاری خبرداد و افزود: این راهپیمایی رأس ساعت 11 صبح همزمان، در سراسر استان برگزار می‌ شود.

گرجی در ادامه با تشریح مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در مراکز شهرستان های این استان، اظهار کرد: در شهرکرد، مسیر راهپیمایی از چهارراه بازار به سمت میدان فردوسی، چهار راه فردوسی، خیابان سعدی، چهارراه بوعلی، بلوار آیت ‌الله طالقانی، مصلای بزرگ امام خمینی(ره) خواهد بود که در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

وی با اعلام مسیرهای سایر مناطق شهرستان شهرکرد ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در شهر سورشجان از ابتدای خیابان شهداء به سمت گلزار مطهر شهداء، در هفشجان از مسجد جامع به سمت خیابان امام حسین(ع)، در طاقانک از چهارراه ولیعصر(عج) به سمت گلزار مطهر شهداء، در کیان از میدان معلم به سمت گلزار مطهر شهداء، در نافچ از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار مطهر شهداء، در سودجان از ابتدای خيابان شهداء به سمت گلزار مطهر شهداء این شهر برگزار خواهد شد.

گرجی به مسیرهای راهپیمایی شهرستان لردگان نیز اشاره و تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در شهر لردگان از چهارراه قدس به سمت مصلای اولی ‌الامر، آلونی از میدان امام حسین(ع) به سمت مسجد جامع المهدی(عج)، مال خلیفه از ورودی شهر به سمت مصلای نماز جمعه، منچ از گلزار مطهر شهداء به سمت دبیرستان شبانه روزی شهید بهشتی و رودشت از چهارراه معلم به سمت سالن ورزشی شهدا اجرا خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه به تشریح مسیرهای شهرستان بروجن پرداخت و گفت: این مراسم در شهرستان بروجن از ميدان آزادی به سمت مصلای نماز جمعه، در بلداجی از گلزار شهدا به سمت مصلای نماز جمعه، گندمان از میدان معلم به سمت مصلای نماز جمعه، فرادنبه از مقابل شهرداری به سمت مسجد شهيد بهشتی، سفید دشت از گلزار مطهر شهداء به سمت مصلای نماز جمعه، در نقنه از میدان امام خمينی(ره) به سمت مصلای نماز جمعه صورت می‌گیرد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اردل از سه راه شهید باهنر به سمت مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، میانکوه سرخون از سرچشمه به سمت گلزار مطهر شهدا، دشتک از مقابل پایگاه مقاومت بسیج شهید حبیبی به سمت مسجد امام حسین(ع)، کاج از مقابل مسجد امام حسین(ع) به سمت گلزار مطهر شهدا اجرا خواهد شد.

وی همچنین به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان فارسان اشاره و بیان کرد: این مراسم در شهر فارسان از ميدان امام خمينی(ره) به سمت مصلای نماز جمعه، جونقان از مقابل مسجدالنبی(ص) به سمت مسجد زينب كبری(س)، باباحیدر از ميدان نيايش به سمت گلزار مطهر شهداء، پردنجان از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت گلزار مطهر شهداء، چلیچه از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت گلزار مطهر شهداء، گوجان از مقابل دبيرستان محمّديه به سمت گلزار مطهر شهداء برگزار می‌شود.

گرجی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در سه منطقه شهری شهرستان کوهرنگ برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم در شهر چلگرد از سه راه فرمانداری به سمت حسينيه حضرت رسول(ص)، صمصامی از مقابل بخشداری به سمت روستای بهمن آباد و بازفت از مقابل بخشداری به سمت روستای چم قلعه برگزار می ‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین به تشریح مسیرهای پنجگانه شهرستان کیار به مرکزیت شلمزار پرداخت و گفت: راهپیمایی روز قدس در شلمزار از مقابل مسجد ابوالفضل العباس(ع) به سمت مسجد امام حسين(ع)، ناغان از بلوار امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع، گهرو از مقابل مسجد جامع به سمت مسجد علی‌ابن ابيطالب(ع)، دستناء از چهارراه فارابی به سمت حسينيه صاحب‌الزمان(عج) و دزک از مقابل مسجد امام حسين(ع) به سمت گلزار مطهر شهداء اجرا می ‌شود.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: این مراسم در شهر بن از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهداء، وردنجان از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهداء، یانچشمه از مقابل مسجد جامع صاحب الزمان(عج) به سمت گلزار مطهر شهداء برگزار می‌شود.

وی در پایان به تشریح مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان سامان اشاره کرد و افزود: در سامان از مقابل حسينيه صاحب الزّمان(عج) به سمت مسجد جامع و در زاینده رود هوره از مقابل بانك كشاورزی به سمت گلزار مطهر شهداء برگزار می ‌شود./202/9457/ب1

ارسال نظرات