۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۱۰۰۰۸
رییس سازمان حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

حفظ حیا و عفت ضامن بقای کشور است

رییس سازمان حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اگر کشوری نتواند از حریم عفت و حیای خود دفاع کند به طور قطع در طول زمان حیات خود را از دست خواهد داد.
حق طلب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار احمد حق طلب رییس سازمان حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته جهانی عفاف و حجاب که در سازمان بسیج رسانه برگزار شد، گفت: ما در دوران دفاع مقدس سه راهبرد در مقابل دشمن داشتیم که شامل کاهش تجاوز دشمن، متوقف سازی و بیرون راندن آن بود.

وی افزود: فعالیت‌های بسیج مستضعفان در رابطه با پیشبرد اهداف حجاب و عفاف می‌تواند در قالب این سه راهبرد دوران دفاع مقدس تعریف شود.

رییس سازمان حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همه انبیا و اولیای الهی موظف به انجام تکلیف بودند، عنوان کرد: حضرت نوح صدها سال به هدایت مردم پرداخت اما تعداد اندکی جذب دین شدند بنابراین به این بهانه که مردم به سوی عفاف و حجاب هدایت نمی‌شوند نمی توان از انجام وظیفه و تکلیف دست برداشت.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف معروف شرعی است، گفت: ما برای ترویج این امر الهی بیش از توجه به نتیجه باید به تکلیف خود عمل کنیم، اما با این وصف اگر تردیدی درباره اثرگذاری برنامه های هفته عفاف و حجاب باشد جلوی ان گرفته می‌شود.

سردار حق طلب بیان داشت: حجاب و عفاف یک ارزش است که نمی‌توان از ان دفاع نکرد، به ویژه امروز که صهیونیست بین الملل با محوریت معنویت زدایی دنبال نابودی انسانیت است.

رییس سازمان حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: اگر کشوری نتواند از حریم عفت و حیای خود دفاع کند به طور قطع در طول زمان حیات خود را از دست خواهد داد./202/813/ب1

ارسال نظرات