۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۱۰۰۹۷
نماینده مردم فسا در مجلس:

روحانی در کابینه دوازدهم به دنبال شایسته سالاری باشد

جمالی نوبندگانی گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم در کابینه آتی خود به دور از سهم خواهی سیاسی موضوع شایسته سالاری را مورد توجه قرار دهد.
جمالی نوبندگانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمدجواد جمالی نوبندگانی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه ۱۸ تیر در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز مشکلات فراوانی همچون؛ بیکاری، فقر، معضلات اجتماعی، رکود، درگیری مؤسسات مالی و... گریبان جامعه را گرفته است.

وی افزود: در سطح بین المللی نیز شاهد هستیم که تهدیدات منطقه‌ای و خارجی ایران را مرود هدف قرار داه است، در کنار این ها نیز کنگره‌ای از سوی منافقین تشکیل می‌شود و داخل کشور را هدف قرار می‌دهد، در این شرایط اگر مسؤولان مشکلات را شناسایی نکنند و از آن خبر نداشته باشند، باید به حال آنها افسوس خورد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با سفارش به مسؤولان دولت آتی، گفت: به آقای روحانی بابت توفیق در انتخابات تبریک می‌گویم، اما از وی انتظار دارم در کابینه آتی خود موضوع شایسته سالاری را به دور از سهم خواهی سیاسی مورد توجه قرار دهد، ضمن اینکه توجه خود را به افراد کاری و شجاع معطوف کتد.

جمالی نوبندگانی در پایان گفت: از تمام منتقدان و جراید می‌خواهم دست به دست هم دهند تا در کنار دولت در ۴ سال بسیار مهم آتی، کارها را پیش ببرند./۸۵۶/
۲۰۲/ب2

ارسال نظرات