۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۱۵۷۲۹
امام جمعه جیرفت:

دهه کرامت بهترین فرصت برای مقابله هجمه های دشمن است

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال تخریب فرهنگ اهل بیت(ع) است، گفت: تبیین سبک و سیره اهل بیت در دهه کرامت بهترین فرصت برای نابودی هجمه های دشمن است.
دهه کرامت

حجت الاسلام رضا کرمی پور، امام جمعه جیرفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: امام رضا (ع) یک شخصیت بین المللی بوده و باید آستان قدس رضوی در تمام دنیا شناسانده شود و دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج سیره رضوی است.

وی با بیان اینکه هرچه از مناقب و بزرگی امام رضا (ع) گفته شود کم است، افزود: دهه کرامت فرصت بسیار مناسب برای شناساندن امام هشتم شیعیان است و برگزاری جشن ‌های رضوی برنامه‌ تاثیرگذاری است و جشن ‌‌های دهه کرامت باید با محوریت مردم انجام شود که این امر باید در راستای ترویج فرهنگ رضوی باشد.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: در دهه کرامت ملت ایران پیوند عمیق خود را با اهل ‌بیت(ع) نشان می دهند و این دهه بهترین فرصت برای تمرین اکرام انسان ها است و این دهه به ‌عنوان برترین امت با ولایت اهل ‌بیت (ع) به ‌صورت عمیق گره‌ خورده‌ است.

حجت الاسلام کرمی پور بیان کرد: دشمنان اسلام درصددند تا ارزش های مذهبی مردم ایران را خدشه دار کنند و دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال تخریب فرهنگ اهل بیت(ع) است و تبیین دهه کرامت بهترین فرصت برای نایودی هجمه های دشمن است.

وی ادامه داد: بنابراین گرامیداشت مناسبت های مذهبی از جمله برنامه های دهه کرامت می تواند فرهنگ ایرانی و اسلامی را ترویج دهد و وظیفه همه اقشار مختلف جامعه است تا در این راستا تلاش کنند تا فرهنگ رضوی در جامعه ترویج داده شود.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: شناسایی فرهنگ و معارف اهل بیت(ع)، ترویج اخلاق رضوی در زندگی باید در دهه کرامت به آن پرداخته شود  تا بتوانیم زندگی خود را با امام رضا(ع) عجین کنیم.

حجت الاسلام کرمی پور با اشاره به اینکه دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(ع) بهترین فرصت برای بررسی جایگاه والای زن در اسلام به شمار می رود؛ اضافه کرد: بانوان باید در زندگی خود از این حضرت  الگو بگیرند./۹۷۰۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات