۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۱۵۹۴۴
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

خط ولایت تنها رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که مهم‌ترین ویژگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ولایی و مکتبی بودن فعالان آن است، گفت: خط ولایت تنها رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
حجت‌الاسلام حسین ‌تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی 

حجت‌الاسلام حسین ‌تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت فرا رسیدن 12 مرداد؛ سالروز تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ترتیب یافت، اظهار داشت: این شورا که یکی از یادگاران بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، نقش بسیار ارزشمندی در ترویج و زنده ماندن ارزش‌های انقلابی دارد.

وی با بیان این‌که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متشکل از شخصیت‌های علمی جهادی همچون آیت الله جنتی است، خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ها و فعالیت های شورا مردمی بوده و اقشار مختلف جامعه در پیشبرد اهداف آن نفش دارند، بنابر این می‌توان گفت که خود مردم نیز در تداوم آرمان‌ها و ارزش های انقلابی نقش عمده را بر عهده دارند.

حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که مهم‌ترین ویژگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را ولایی و مکتبی بودن فعالان آن دانست و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به هیچ حزب، جناح یا گروهی وابسته نیست و تا چند سال پیش نیز تنها با بودجه مردمی اداره می‌شد که از سال 88 پس از تصویب مجلس ردیف بودجه خاص دارد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مسؤولان دفاتر شهرستانی نیز از معتمدان منطقه انتخاب می شوند و رویکرد سیاسی و جناحی ندارند، افزود: خط ولایت تنها رویکرد شورای هماهنگی است و تاکید می شود که ورود به بحث‌های سیاسی و جناحی برای شورا جایز نیست.

وی مهم‌ترین کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را کار فرهنگی و همگرایی نهادهای مختلف فعال در این عرصه برای ترویج آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران، امام راحل و رهبری نظام است، گفت: اعتقاد داریم که باید همواره حرکات و عملکرد خود را با خط ولایت تطبیق دهیم و از مسیر مورد تأکید معظم‌له نباید احراف پیدا کرد.

حجت الاسلام تقی‌زاده ایجاد مقدمات و زمینه‌های لازم برای برپایی راهپیمایی و تجمعات مختلف مردمی را از دیگر فعالیت های شورا دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین افتخارات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساماندهی و فراهم کردن زمینه خروش مردمی علیه فتنه 88 در 9 دی بوده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی عمل در لحظه و زمان شناسی را از دیگر ویژگی های این نهاد انقلابی عنوان کرد و گفت: همین ویژگی موجب شده تا بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در نطفه خفه شود و رسوایی برای معاندان نظام عاید شود./935/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات