۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۵۱۷۱۷۶
امام جمعه بهشهر:

تهدید و تحریم های غرب تأثیری در اراده ملت ایران برای دفاع از انقلاب ندارد

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت ایران اسلامی همواره در برابر زیاده خواهی های دشمنان با اقتدار ایستادند، گفت: فشار، تهدید و تحریم های نظام سلطه هیچ گاه مانع عقب نشینی ملت ایران از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری نشده است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر چهارشنبه شب در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به این که مسؤولیت ها امانتی برای خدمت به مردم است، گفت: مدیران در جامعه اسلامی باید از این فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده در جهت خیر و خدمت به مردم بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که خدمت به مردم بزرگترین رسالت مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: مدیران جامعه اسلامی باید خادم مردم بودن را افتخاری برای خود بدانند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که مسؤولان نباید به راحتی از فرصت خدمت گذاری که در اختیار آنها قرار داده شده به راحتی بگذرند، خاطرنشان کرد: مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید قدردان فرصت خدمت گذاری که در اختیار آنها قرار داده شده باشند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که خدمت به مردم ارزشی همچون عبادت دارد، افزود: هیچ ارزشی برای یک مسؤول در نظام اسلامی بالاتر از این نیست که گره ای از مشکلات و گرفتاری های مردم باز کند.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با تأکید براین که خدمت بی منت به مردم یکی از مهم ترین اصول و شعارهای اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: لحظه لحظه عمر مدیریتی یک مسؤول در ایران اسلامی باید وقف مردم و حل مشکلات آنها باشد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با حضور و همراهی مردم به پیروزی رسید، تصریح کرد: اگر حضور و جانفشانی این ملت نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چنین جایگاه ارزشمندی را نداشت.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که نقش مردم در همه صحنه ها و عرصه های این انقلاب پر رنگ و تعیین کننده بوده است، افزود: ملت بزرگ ایران با همراهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، یک انقلاب ماندگار و جهانی را پایه گذاری کردند که امروز الگوی بسیاری از ملت های جهان است.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران پس از پیروزی نهضت در همه عرصه ها و صحنه ها نقش آفرینی کردند، گفت: حضور در صحنه مردم عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بهشهر به تلاش دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی برای حضور کمرنگ مردم در صحنه های مهم انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن در انتخابات امسال همه توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی به کار گرفت، اما با حضور حداکثری و هوشیاری ملت ایران این توطئه آنها شکست خورد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه به بنگاه های تبلیغاتی و دروغ پراکنی غرب توجهی نمی کند، بیان داشت: این مردم خود دارای افکار و اعتقادات دینی و انقلابی هستند و هیچ گاه مسیر اصلی انقلاب را تغییر نخواهند داد.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با اشاره به این که مشکلات و گرفتاری های کشور موجب عقب نشینی ملت ایران از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نشده است، تصریح کرد: این ملت ثابت کردند همواره پای آرمان های انقلاب خواهند ماند و تحت هیچ شرایطی از آن فاصله نخواهند گرفت.

امام جمعه بهشهر، انقلاب عظیم اسلامی ایران را حاصل نقش آفرینی مردم در همراهی با امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم شهدای بسیاری از انقلاب و نظام اسلامی دفاع و پشتیبانی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی همواره در برابر زیاده خواهی های دشمنان با اقتدار ایستادند، افزود: فشار، تهدید و تحریم های نظام سلطه هیچ گاه مانع عقب نشینی ملت ایران از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری نشده است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که ملت بزرگ ایران به رسالت خود در برابر این انقلاب و نظام اسلامی به نحو عالی عمل کردند، گفت: امروز این وظیفه مسؤولان است که برای رفاه و آسایش مردم از همه توان و ظرفیت های موجود بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مسأله اقتصاد و معیشت مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان و مدیران کشور است، تصریح کرد: مسؤولان باید در دوره جدید فعالیت دولت در جهت تحقق این دغدغه های مردم گام های مثبت تری بردارند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که رییس جمهور و مجموعه دولت باید تلاش کنند تا وعده های انتخاباتی آنها به مردم محقق شود، خاطرنشان کرد: امروز انتظارات مردم از دولتمردان کاملاً به حق است و مسؤولان نیز باید برای رفع مشکلات مردم دغدغه داشته باشند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که ایران اسلامی دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در جهت حل مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: اگر مسؤولان در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی تعیین کردند گام بردارند به حتم بسیاری از مشکلات اقتصادی کشورمان نیز رفع خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که موضوع اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات اقتصادی کشورمان است، خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت دوازهم باید با جدیت و برنامه ریزی بهترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی را جامه عمل بپوشاند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که متأسفانه اقتصاد کشورمان از یک بیماری مزمنی رنج می برد، تصریح کرد: دولت باید با شناسایی دقیق ظرفیت های داخلی و حمایت مناسب از آنها در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور گام بردارد./۱۳۱۷/پ۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات