۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۱۹۰۴۴
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت توان دفاعی و موشکی برای مقابله با تهدیدات دشمن

امام جمعه ساری بر ضرورت تقویت توان موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: با هیچ فردی در این ارتباط مذاکره نمی‌کنیم چون موشک‌های ما قابل مذاکره نیستند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، سیره اهل بیت(ع) عامل رشد و تعالی جامعه دانست و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه بشری نیازمند بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) است.

وی با بیان این که جامعه بشری امروز بدون بهره گیری از سیره و روش اهل بیت(ع) به بن بست رسیده است، افزود: امروز یکی از مهم ترین مشکلات جامعه بشری فاصله گرفتن از معارف اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که هر چه از معارف ناب اهل بیت(ع) دوری کنیم به انحراف و تباهی نزدیک تر خواهیم شد، خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی برای برون رفت از مشکلات و معضلات فعلی راهی جز بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) ندارد.

آیت الله طبرسی با بیان این که متأسفانه دنیای غرب به دلیل فاصله گرفتن از معارف دینی هر روز در باتلاق فساد و تباهی که خود ایجاد کرده بیشتر فرو می رود، تصریح کرد: اما در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه نورانیت اهل بیت(ع) به یک کشور الگو در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت الهی و اهل بیت(ع) نیست، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به قدرت الهی تکیه زده و به همین دلیل هیچ قدرت جهانی یارای مقابله با ملت ایران نخواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز باید از همه ظرفیت های موجود در جهت ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) در جامعه بهره گیریم، خاطرنشان کرد: سیره اهل بیت(ع) سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی است.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز جامعه ما با هجمه ها و آسیب های اجتماعی و فرهنگی بسیاری مواجه است، تصریح کرد: رمز رشد و تعالی جامعه در سال های اخیر گسترش دین و ارزش های اسلامی در جامعه است.

وی از گسترش فضای مجازی و آسیب های ناشی از آن در جامعه اظهار نگرانی کرد و با بیان این که امروز دشمن همه توان خود را برای از بین بردن دین در جامعه به کار گرفته است، بیان داشت: بهترین سد در برابر موجی از هجمه های فرهنگی دشمن گسترش مناسب دین در همه بخش های جامعه است.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمن در تلاش است تا نسل جوان جامعه ما را از مسیر صحیح انقلاب منحرف کند، گفت: جدا کردن جوانان از دین و ارزش های انقلاب اسلامی مهم ترین هدف دشمن از گسترش مسائل انحرافی در کشور است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز برای دور ماندن از هجمه های فرهنگی دشمن باید به ائمه معصومین(ع) متوسل شویم، خاطرنشان کرد: راه برون رفت از مشکلات و معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی نیز بهره گیری از مفاهیم دینی در جامعه است.

وی با انتقاد از گسترش بدحجابی در جامعه اسلامی آن را بسیار تأسف انگیز خواند و با بیان این که تنها ترس از جهنم انسان را از گناه بازنمی‌دارد، گفت: از دست دادن حیا و عفت باعث بروز مشکلات جدی برای جامعه می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه وضعیت بی‌حیایی در جامعه نگران‌کننده است، تصریح کرد: امروز وضعیت حجاب و عفاف در سواحل دریا و همچنین خیابان ها تأسف برانگیز است که مسؤولان باید برای رفع این معضل مهم اجتماعی چاره ای بیاندیشند.

وی با بیان این که تنها با شعار دادن مسأله عفاف و حجاب در کشور برطرف نخواهد شد، بیان داشت: برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور و همچنین رفع معضل بدحجابی نیازمند یک عزم ملی هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به مشخص شدن ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این نهاد اثرگذار بازوی مشورتی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود به تحریم های جدید آمریکایی ها علیه ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی ها هیچ حربه ای جز تحریم برای مقابله با ملت های آزاده جهان ندارند، افزود: امروز آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که دیگر توان مقابله با قدرت های جهانی نظیر ایران را ندارند.

امام جمعه ساری با بیان این که ترامپ ممکن است با سیاستی که در پیش گرفته جهان را دچار مخاطره کند، بیان داشت: امروز به دلیل برخی سیاست های نژاد پرستانه ترامپ شاهد جنگ داخلی در این کشور هستیم.

وی با بیان این که تحریم ها تأثیری در اراده ملت ایران ندارد و مردم کشورمان از سد تحریم ها عبور کردند، خاطرنشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران به خوبی آمریکایی ها را می شناسند و هیچ گاه فریب حرف های آنها را نخواهند خورد.

رییس شورای حوزه علمیه مازندران همچنین با بیان این که آمریکایی ها با مبانی اسلام و انقلاب مشکل دارند، افزود: آمریکا با ایران به هیچ وجه کنار نمی‌آید به این دلیل که در فکر سقوط نظام اسلامی ایران است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که راه حل مقابله با آمریکایی ها مقابله به مثل است، تصریح کرد: اسلام با تحریم‌های بیگانه نیست و با استقامت و پایداری این تحریم‌ها هم از بین می‌رود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت توان موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: با هیچ فردی در این ارتباط مذاکره نمی‌کنیم، موشک‌های ما قابل مذاکره نیست، برای موجودیت خویش در برابر دنیای وحشی باید توان موشکی ما از سوی نیروهای مسلح تقویت شود./۹۵۰/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات