۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۱۹۹۰۴
آیت الله علما:

تفکر و عمل انقلابی عامل بقای انقلاب است

آیت الله علما با اشاره به اینکه تفکر و عمل انقلابی عامل بقای انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی سبب بیداری کشورهای مسلمان شده و چهره واقعی دشمنان انقلاب را به جهانیان معرفی کرده است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای حماسه پاوه به عزت و اقتدار رزمندگان اسلام اشاره کرد و ابراز داشت: جبهه های انقلاب جبهه وحدت و همبستگی میان مسلمانان بود.

آیت الله علما تصریح کرد: جنگ تحمیلی صحنه هجوم 70 کشور دنیا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود اما خوشبختانه رشادت بی نظیر و مثال زدنی رزمندگان اسلام راه را بر دشمنان بست و انقلاب را از هجمه های دشمنان حفظ کرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: ایمان و تقوا در جبهه های حق علیه باطل عامل ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان بود که این مهم سبب شکست کفار شد.

وی خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار نظام مرهون جانبازی و شهادت رزمندگان اسلام است، امروز دشمنان انقلاب از فرهنگ شهادت هراس دارند و باید این مهم به خوبی حفظ شود.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: انقلاب اسلامی سبب بیداری کشورهای مسلمان شده و چهره واقعی دشمنان انقلاب را به جهانیان معرفی کرده است.

آیت الله علما با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امروز باید تفکر انقلابی در نظام نهادینه شود؛ زیرا اشاعه تفکر و عمل انقلابی عامل بقای انقلاب است./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات