۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۲۰۶۴۴

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی از نمایشگاه هفته جهانی مسجد بازدید کرد

حجت الاسلام نصیرایی مدیر جدید حوزه علمیه خراسان جنوبی از نمایشگاه هفته جهانی مسجد در مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان بازدید کرد.
نمایشگاه عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مجید نصیرایی قائم مقام سابق مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان و مدیر جدید حوزه علمیه خراسان جنوبی ساعاتی پیش از نمایشگاه هفته جهانی مسجد در مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان بازدید کرد.

حجت الاسلام نصیرایی در این بازدید با اشاره به جمله رهبری که می فرمایند: «مسجد محلي است كه از آن بايد امور اداره بشود، اين مساجد بود كه اين پيروزي را براي ملت ما درست كرد، اين مراكز حساسي است كه ملت بايد به آن توجه داشته باشند، اين طور نباشد كه خيال كنيم حالا ديگر ما پيروز شديم، ديگر مسجد مي‌خواهيم چه كنيم؟ پيروزي ما براي اداره مسجد است» بر اهمیت نقش مساجد و جایگاه آن در جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: مسجد یکی از مهم‌ترین نهادهای جامعه‌ اسلامی با کارکردی چندمنظوره است که در طول تاریخ اسلام نقشی بنیادین و اصلی ایفا کرده است.

گفتنی است، همزمان با هفته جهانی مسجد، نمایشگاه عکسی در محل مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان با محور شاخصه های مسجد تراز اسلامی و همچنین گزارشی از فعالیت های مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

نمایشگاه عکس که از 31 مردادماه آغاز و تا هفتم شهریورماه ادامه دارد، عموم علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 14 از این نمایشگاه، واقع در ابتدای خیابان طبرسی، ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان بازدید کنند./859/پ203/ب1

ارسال نظرات