۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۵۲۱۰۵۵
امام جمعه موقت اهواز:

مدیران با دوری از اشرافی گری برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

امام جمعه موقت اهواز گفت: مدیران دستگاه های اجرایی از اشرافی گری پرهیز و با در نظر گرفتن کار و مشکلات مردم با آنها ارتباط صمیمانه برقرار کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز امروز در همایش شهید رجائی که در محل سالن همایش شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به بازخورد اعمال یک فرد در کمک کردن به دیگران ابراز داشت: در بحث مدیران استان بحث ما یک فرد نیست، بلکه بحث یک جامعه است، چرا که افراد زیادی با مدیران در ارتباط هستند که باید رضایت مندی آنان جلب شود یعنی جلب رضایت همه آحاد جامعه در نظر گرفته شود.

امام جمعه موقت اهواز درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار هیات دولت مبنی بر داشتن نیت الهی مدیران در خدمت به مردم، تصریح کرد: خوشبختانه در طول یکسال خدمت استاندار خوزستان آقای دکتر شریعتی این نیت را در شیوه مدیریتی وی می توان مشاهده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به بازدیدهای میدانی استاندار خوزستان از شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای در استان شاید وجود نداشته باشد که استاندار به منظور رفع مشکلات مردم از آن بازدید نکرده باشد و این نشان از عزم و همت استاندار برای حل مشکلات استان خوزستان است.

وی با تاکید بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد: مدیران از اشرافی‌گری پرهیز و با در نظر گرفتن کار و مشکلات مردم با آنها ارتباط برقرار کنند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به فوت سیم بان در حین انجام خدمت در استان، ابراز داشت: صدا و سیما باید این فداکارهای را منعکس کند و نگذارد فقط پیام‌های منفی از استان به جاهای دیگر مخابره شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با ابراز خرسندی از استاندار خوزستان و مدیران استان به دلیل اهتمام ویژه به مساله اربعین حسینی، بیان داشت: مساله اربعین حسینی در استان ما تبدیل به یک اعتبار شده است، چرا که هر کدام از مسؤولان کشوری در ایام اربعین از مرزها و نحوه خدمات دهی به زائران بازدید کند، با رضایت مندی کامل به تهران باز می‌گردد.

وی با در خواست از تمامی دستگاه های دولتی جهت کمک و تلاش در مساله اربعین حسینی، اظهار داشت: دستگاه های دولتی در مساله اربعین حسینی کمک کنند و از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نکنند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: نمی‌خواهم بگویم همه ارزیابی‌های صورت گرفته صحیح است اما برای صحت و سلامت این ارزیابی‌ها به طور حتم تلاش و کوشش شده است./9453/پ202/ب1

ارسال نظرات