۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۲۱۳۴۲
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

شهیدان رجایی و باهنر در دل مردم و با درد آنان آشنا بودند

حجت الاسلام سالک گفت: رییس جمهور و اعضای کابینه باید در بین توده مردم باشند تا با مشکلات آنان آشنا شوند چراکه دولت شهید رجایی بدین صورت عمل می کرد.
حجت الاسلام سالک

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره الگو برداری دولتمردان از شهیدان رجایی و باهنر در زمینه خدمات رسانی به مردم اظهار داشت: برای الهام گرفتن از شهید رجایی و شهید باهنر باید یک منشور دقیق اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی تنظیم شود که این موضوع در قالب پیوست فرهنگی ماده 2 برنامه پنج ساله پنجم ذکر شده و در حال حاضر این برنامه دنبال می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به دولتمردان، بیان داشت: باید در دل مردم بروید این موضوع مهمی است بنابراین رییس جمهور و اعضای کابینه باید در بین توده مردم باشد تا با مشکلات آنان آشنا شود چراکه دولت شهید رجایی بدین صورت عمل می کردند.

مردم باید دسترسی به دولت داشته باشند

حجت‌الاسلام سالک گفت: در واقع دولتمردان به معنای وسیع کلمه در بین مردم نیستند و فقط به صورت تشریفاتی که در استان ها و شهرهای کشور می روند و مردم به دولت دسترسی ندارند و این سفارش رهبر معظم انقلاب را با برداشت از حاکمیت شهید رجایی و باهنر باید سرلوحه زندگی خود قرار دهند همچنین امید می رود که در دولت دوازدهم جبران کاستی های دولت یازدهم انجام شود.

رییس جمهور باید پاسخگوی 80 میلیون نفر باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه هایی برای جلوگیری ازدو قطبی شدن در کشور افزود: رییس جمهور در یک نطقی بیان کردند که باید پاسخگوی 24 میلیون نفر باشند؛ آن 16 میلیون نفر اقلیت نباید تخریب کنند؛ همچنین روحانی برای مراسم تحلیف در مجلس این گفته را اصلاح کردند بیان داشتند که برای 80 میلیون هستند بنابراین رییس جمهور باید پاسخگو به 80 میلیون نفر است.

حجت‌الاسلام سالک عنوان کرد: اگر زمانی رییس جمهور فقط تکیه بر 24 میلیون نفر داشته باشد دو قطبی را کلید زده است به همین دلیل نباید این گونه عمل کند چراکه ایشان رییس جمهور 80 میلیون نفر و پاسخگو به این جمعیت هستند بنابراین باید موضوعات مربوط به اشتغال، تولیدات را تا پایان امسال به نتیجه برسانند و پاسخی برای رهبر معظم انقلاب، مجلس شورای اسلامی و مردم داشته باشند./۸۰۷/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات