۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۲۲۲۶۹

امام جمعه تبریز در جمع زلزله‌زدگان شربیان حضور یافت

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم طی سفر به شهر شربیان در جمع زلزله‌زدگان روستای ایوق حضور یافت و بر تسریع احداث مناطق آسیب‌دیده تأکید کرد.
امام جمعه تبریز در جمع زلزله‌زدگان شربیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز با حضور در منطقه زلزله زده شربیان و روستای ایوق، از نزدیک در جریان خدمات رسانی به مردم آسیب‌دیده در جریان این حادثه قرار گرفت.

وی در جمع اهالی این روستا بر سرعت بخشی در روند نوسازی خانه های تخریب شده این روستا تاکید کرد و گفت: انتظار می رود ستاد بحران و دیگر مسؤولان امر منازل تخریب شده روستای ایوق سریع تر ساخته شوند تا مردم این منطقه قبل از فرا رسیدن زمستان در واحدهای مسکونی مستقر شوند.

امام جمعه تبریز از تمامی دستگاه های اجرایی و امنیتی از جمله بنیاد مسکن، هلال احمر، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، اورژانس، مدیریت بحران استان، رسانه ملی و ائمه جمعه شربیان و مهربان که از اولین ساعات زلزله در این روستا در کنار مردم بودند قدردانی کرد و افزود: بنده نیز آماده هرگونه مساعدت برای زلزله‌زدگان منطقه هستم.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود وقوع بلایای طبیعی را نشانه‌ای از قدرت الهی و هشداری برای بشریت دانست و گفت: هر یک از این حوادث می تواند تلنگری برای انسان باشد تا بتواند در مسیر بندگی و عبودیت حرکت کرده و لغزشی نداشته باشد.

گفتنی است،، زلزله ای به قدرت 9/4 ریشتر در ساعت 3:44 بامداد دوشنبه هفته گذشته، حوالی شربیان واقع در آذربایجان شرقی را لرزاند. این زمین لرزه خسارت جانی نداشت اما موجب تخریب 224 واحد روستایی در ایوق شده است./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات