۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۲۲۷۱۶
در دیدار با آیت الله علما صورت گرفت؛

اهدای مدال نایب قهرمانی مسابقات دانشجویی جهان به شهید حججی

نایب قهرمان مسابقات دانشجویی جهان با حضور در دفتر آیت الله علما مدال و حکم نایب قهرمانی خویش را به شهید مدافع حرم، محسن حججی تقدیم کرد.
اهدای مدال اهدای مدال اهدای مدال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، میلاد رشیدی نایب قهرمان مسابقات تیر و کمان المپیاد دانشجویی جهان ظهر امروز با حضور در دفتر آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مدال نقره و حکم نایب قهرمانی خویش را به شهید مدافع حرم محسن حججی تقدیم کرد.

آیت الله علما با تقدیر از اقدام این ورزشکار، شهدای مدافع حرم و به ویژه شهید محسن حججی را حجت و نشانه ای برای مردم و خصوصأ نسل جوان خواند.

وی در ادامه اظهار داشت: باید الگوهایی شایسته و کامل برای خود برگزید تا از صراط مستقیم خارج نشد و رضایت خداوند متعال را در هر دو جهان کسب کرد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: الگو قرار دادن راه و سیره شهدا، نجات بخش بوده و جوانان را از گرفتاری در دام های پهن شده از سوی مستکبران در امان نگه می دارد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان اظهار داشت: قهرمان حقیقی شهدا هستند که از جان و زندگی خویش برای تعالی اسلام می گذرند و اجازه نمی دهند اهداف مستکبران و شیاطین محقق شود.

گفتنی است میلاد رشیدی اوایل شهریور ماه جاری در تیم کامپوند مردان ایران موفق به کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات یونیورسیاد چین تایپه شد./8571/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات