۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۲۴۷۵۹
آیت الله علما:

اربعین حسینی فرصتی ارزشمند برای کسب فضایل معنوی است

آیت الله علما با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و شهادت امام حسین، گفت: اربعین حسینی فرصتی ارزشمند برای کسب فضایل معنوی بیشمار بوده و مردم استان کرمانشاه همواره میزبان خوبی برای زائران حسینی هستند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز با سردار طلوعی مسؤول معین شهرداری تهران در مرز خسروی و قصرشیرین در اربعین حسینی و جعفر همتی رییس ستاد اربعین استان کرمانشاه دیدار کرد.

آیت الله علما در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری تهران در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ابراز داشت: قصرشیرین از قدیمی ترین گمرکات کشور است و باید از این مزیت در راستای بهبود وضعیت منطقه و رونق اقتصاد استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اربعین حسینی فرصتی ارزشمند برای کسب فضایل معنوی بیشمار بوده و مردم استان کرمانشاه همواره میزبان خوبی برای زائران حسینی هستند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: میزبانی از زائران اربعین از اجر معنوی والایی برخوردار بوده و باید میزبانی شایسته و خوب برای زائران عتبات عالیات بود.

وی در ادامه اظهار داشت: قرار گرفتن استان کرمانشاه بر سر مسیر عتبات عالیات، سعادتی بی نظیر است و مردم این دیار نیز از دیرباز با روی گشاده و محبت میزبان زائران بوده اند.

آیت الله علما بیان داشت: باید از لحظه لحظه این ایام پربار فیض برد و توشه اخروی خویش را پربارتر کرد، مردم و مسؤولان باید با همکاری و همدلی هدف خویش را رفاه زائران و کسب رضای الهی قرار دهند.

گفتنی است در پایان سردار طلوعی به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش رو از سوی شهرداری به آیت الله علما پرداخت./۸۵۷۱/پ202/ب1

ارسال نظرات