۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۵۲۶۷۵۱
دبیر علمی همایش ملی بزرگداشت علامه جعفری خبر داد؛

۱۵ مهر؛ آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش ملی بزرگداشت علامه جعفری

دبیر علمی همایش ملی بزرگداشت مقام علمی و معنوی علامه جعفری از تمدید مهلت ارسال مقاله، پژوهش و پایان نامه به دبیرخانه همایش خبر داد.
علامه جعفری

حجت الاسلام رحیم شاهدی، دبیر علمی همایش ملی بزرگداشت مقام علمی و معنوی علامه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت با توجه به درخواست پژوهشگران و محققان حوزوی و دانشگاهی سراسر کشور، ارسال مقاله، پژوهش و پایان نامه با موضوعات مرتبط از  طریق سایت همایش ممکن شده است.
وی ادامه داد: آن دسته از پژوهشگرانی که مقاله جهت ارسال به همایش ملی بررسی اندیشه های فلسفی علامه جعفری(ره) در دست اقدام داشته و یا پایان نامه و رساله ای با محوریت آراء و اندیشه های علامه جعفری(ره) دارند؛ می توانند تا روز شنبه مورخ 15 مهر 1396، از طریق سایت همایش به نشانی honar.elmvadin.ir ارسال کنند.
حجت الاسلام شاهدی با اشاره به این‌که «همایش ملی بررسی اندیشه های فلسفی علامه جعفری(ره)» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت شده است، خاطرنشان کرد: «معرفت شناسی»، «فلسفه هنر»، «علم و دین» و «فلسفه حقوق بشر» چهار محور اصلی این همایش است.
وی، از همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، حوزه های علمیه آذربایجان شرقی و بیش از ۲۰ دانشگاه، پژوهشگاه، نهاد و بنیاد با ستاد برگزاری این همایش خبر داد و افزود: اعلام نتایج داوری مقالات سی‌ام مهر ماه سال جاری خواهد بود، با این توضیح که همایش طی روزهای 24 و 25 آبان ماه 1396 برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام شاهدی با بیان این‌که دانشگاه هنر اسلامی تبریز و مرکز مطالعات و پژوهش های علم و دین دانشگاه صنعتی سهند با همکاری و مشارکت دیگر مراکز علمي و پژوهشي کشور متولی اصلی برگزاری همایش هستند، گفت: دبیرخانه همایش به دنبال ایجاد عرصه تحقیق و تعمق در اندیشه های علامه جعفری است.
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی سهند تبریز افزود: آدرس دبیرخانه علمی همایش در تبریز، شهر جدید سهند، دانشگاه صنعتی سهند تبریز، مرکز مطالعات و پژوهش های علم و دین واقع شده و عموم محققان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 04133444307، فکس: 04133444307، کد پستی: 5331811111 و رایانامه info@elmvadin.ir در ارتباط باشند.
وی با بیان این‌که هنوز بسیاری از ابعاد و زوايای علمی وی ناشناخته مانده است، گفت: بی شک، این شخصیت بی نظیر آثار کم نظیری خلق کرده که کشف ابعاد آن و نیل به عمق و ژرفای آن نیازمند گذشت زمان و عزم محققان ژرف اندیش و جامع نگر است./935/ت
۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات