۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۲۷۲۲۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سخنان رییس جمهور آمریکا در تریبون سازمان ملل احمقانه بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حرف هایی که رییس جمهور آمریکا در تریبون سازمان ملل زد، احمقانه بود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است و یکی از ضروریات دین اسلام می باشد.

وی گفت: امربه معروف و نهی از منکر یعنی محیط زیست و انسان نیز در زاویه انسانیت خود وقتی می تواند در حیات عقلانی، دینی و عرفانی رشد کند که محیط مناسب و مساعد باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن با نفوذ و آن کسانی که همصدا با دشمن حرکت می کنند درصدد آلودگی محیط و به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: خداوند متعال جهاد را قرار داده تا در مقابل زورگویان و آن هایی که با منطق و استدلال کنار نمی آیند ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: حرف هایی که رییس جمهور آمریکا در تریبون سازمان ملل زد احمقانه بود و چون ترامپ یک مقدار دیوانه است ظواهر را راعایت نمی کند و گرنه باطن همه همینطوری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جوانان و مردان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام حملات دشمن ایستادگی کردند و ذلت را نپذیرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: دشمن با آن حقوق بشر و سازمان ملل جنایت های گوناگونی انجام می دهند و بیش از 70 سال کشور فلسطین را اشغال کرده اند و اگر جمهوری اسلامی ایران نیز نتواند ایستادگی کند و کم بیاورد وضعیت آن بدتر از فلسطین خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک جهاد مهم تری به نام جهاد اکبر وجود دارد، افزود: ایستادگی در مقابل هواهای نفسانی جهاد اکبر است و نباید اجازه دهید هواهای نفسانی و منافع مادی و انحرافات فکری شما را شکست دهد.

امام جمعه بیرجند گفت: نباید به هیچ عنوان از دشمن قسم خورده ملت اطاعت کرد و آن ها قصدشان نفوذ در اقتصاد، سیاست و فرهنگ ما است و می خواهند فکر و اندیشه و سیاست خود را تحمیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید از خطر درون بترسیم زیرا درون می تواند زمینه طمع دشمنان را فراهم کند، عنوان کرد: برخی در این نظام مسؤولیتی طبق قانون دارند اما آن مسؤولیت اصلی خود را روی زمین می گذارند و گاهی مرجع تقلید و رهبر می شوند و اظهارنظر می کنند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات