۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۵۳۱۳۳۱
امام جمعه صیدون باغملک:

هجمه کنندگان به قوه قضائیه، تصرف بیت المال را به گور خواهند برد

امام جمعه صیدون گفت: شکسته شدن اقتدار قوه قضائیه برای کسانی که می خواهند بدون مانع به بیت المال دست درازی کنند و انواع فساد اقتصادی را مرتکب شوند، سودمند است؛ اما بدانند که قوه قضائیه مقتدر و انقلابی ما اجازه این دست درازی ها را قطعا نخواهد داد.
امام جمعه صیدون

حجت الاسلام مهدی بهمنی، امام جمعه صیدون باغملک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به هجمه های دشمنان و منافقان داخلی علیه قوه قضائیه، اظهار داشت: قوه قضائیه یکی از مهم ترین و با ارزش ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.

امام جمعه صیدون در ادامه بیان داشت: متاسفانه در روزهای اخیر قوه قضائیه و در راس آن رئیس محترم این قوه با بی مهری های برخی از عناصر داخلی مواجه شده است که این یک اشتباه بزرگ راهبردی برای این عناصر و خواص محسوب می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی صیدون تصریح کرد: این روزها در واقع جامعه و کشورمان در معرض تهاجمات گوناگون نرم، سخت، پنهان و آشکار دشمنان و معاندان انقلاب قرار گرفته است.

حجت الاسلام بهمنی افزود: این تهاجمات و حملات غیر منصفانه از جانب گرگ صفتان و موریانه صفتان صورت می گیرد؛ گرگها وقتی حمله می کنند زوزه می کشند  و لذا انسان برای واکنش فرصت تصمیم گیری دارد اما موریانه ها وقتی حمله می کنند اولا پنهان و ناپیدا هستند، ثانیا بی سروصدا به جان سرمایه ای می افتند؛ایستادگی در مقابل گرگ ها (دشمنان خارجی) شجاعت می خواهد و آمادگی و دفع خطر موریانه ها (منافقان داخلی) بصیرت می خواهد.

وی ابراز داشت: حفظ انقلاب که ثمره خون شهداست نیاز به دو عنصر دارد، یکی مقاومت با نگاه به گرگهای در کمین نشسته با عنوان دشمن بیرونی و دوم بصیرت و هوشیاری باتوجه به شرایط داخلی و آسیب های مرموز درونی.

امام جمعه صیدون تاکید کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب، ملت بزرگ ایران در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب مانند همیشه از امواج فتنه ها عبور خواهد کرد و شرمندگی و رسوایی دنیا و آخرت برای خواص بی درد و بی بصیرت و سیاست زدگان  بی سروپایی است که به غرب دلبسته اند و در تکاپوی خوش خدمتی به دشمنان ملت ایران هستند.

حجت الاسلام بهمنی با بیان اینکه هجمه کنندگان به قوه قضائیه ترسو هستند، گفت: کسانی از مبارزه بی امان با عوامل و سرچشمه فساد و بی عدالتی در کشور هراس دارند، که این روزها سنگین ترین هجمه ها و شایعات را نثار قوه قضائیه می کنند و رئیس قوه قضائیه را بخاطر روحیه انقلابی مبارزه با فساد مورد تهمت قرار می دهند.

 وی در پایان بیان داشت: شکسته شدن اقتدار قوه قضائیه برای کسانی که می خواهند بدون مانع به بیت المال دست درازی کنند و انواع فساد اقتصادی را مرتکب شوند، سودمند است، اما بدانند که قوه قضائیه مقتدر و انقلابی ما اجازه این دست درازی ها را قطعا نخواهد داد./9453/د۱۰۳/ب۲

 

 

ارسال نظرات