۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۳۵۵۹۵
آیت‌الله مهمان‌نواز:

طلاب و روحانیان از فرصت تبلیغ عملی اربعین استفاده کنند

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: باید طلاب و روحانیان از فرصت تبلیغ چهره به چهره و عملی آیین اربعین حسینی نهایت استفاده را ببرند.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار شماری از روحانیان اعزامی به مراسم پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: آیین پیاده‌روی میلیونی زائران و عاشقان حسینی در اربعین فرصت ویژه‌ای برای فعالیت تبلیغی و ترویجی است.

وی تأکید کرد: بر این اساس باید طلاب و روحانیان فرصت تبلیغ چهره به چهره و عملی را در ایام اربعین حسینی قدر دانسته و نهایت توان خود را در این آیین باشکوه به کار گیرند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با ذکر نکات تبلیغی ویژه مبلّغان در مسیر نجف به کربلا گفت: طلاب و روحانیان با توجه به فرصت استثنایی اربعین که در آن دل‌های آماده جوانان پذیرای معارف دینی است، بیشترین استفاده را ببرند و در هر سطحی از توان تبلیغی بهترین عملکرد را داشته باشند.

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: همایش عظیم پیاده‌روی اربعین با شرکت بیش از 20 میلیون مسلمان عاشق امام حسین (ع)، اقدام اساسی و زیربنایی دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که باید بیش از پیش از آن حمایت و پشتیبانی شود.

وی اضافه کرد: کشور و نظام ما دینی و اسلامی بوده و باید از مظاهر و شعائر اسلامی حمایت کند؛ ازاین‌رو انتظار می‌رود مسؤولان و متولیان زمینه حضور بیشتر زائران در این گردهمایی را تسهیل کنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: آسان کردن و کم کردن هزینه سفر اربعین، کمک مادی و معنوی مسؤولان به موکب‌های حسینی و اعزام روحانیان و مبلغان دینی به گردهمایی عظیم اربعین ازجمله اقداماتی است که انتظار می‌رود مسؤولان کشور آن را جدی‌تر بگیرند./9314/پ202/ب2

ارسال نظرات