۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۳۶۴۷۴
سردار فدوی:

آمریکا در ضعیف ترین موضع خود در حدود ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی قرار دارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر در ضعیف ترین موضع خود در حدود ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی قرار دارد گفت: تمام این سر و صداهایی که آمریکا دارد به دلیل شکست های پیاپی است که خورده اند و به اذعان آنها علت این شکست ها ایران اسلامی است.
علی فدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در بوشهر با گرامیداشت این روز  گفت: امروز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز بزرگی است، روزی که در عمل و سه مقطع زمانی مردم نشان دادند که به معنای واقعی کلمه انقلابی هستند؛ روزی که لانه جاسوسی آمریکا در تسخیر دانشجویان پیرو خط امام قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی تصور و تفکری در دنیای سیاست وجود نداشت که می توان در برابر مستکبران و قلدرانی که همه امکانات مستکبری را داشتند ایستادگی و مقابله کرد و یا حتی پیروز شد.

وی با اشاره به دشنی بی حد و حسب آمریکا با ایران پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حتی یک مصداق را نمی توان بیان کرد که آمریکا از دشمنی با ایران فروگذار بوده است و نمونه ای را نمی توان یافت که آمریکا این شیطان بزرگ در آن موفق و پیروز شده باشد.

سردار فدوی اضافه کرد: تنها دو روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی آمریکا با ایران به صورت علنی شروع شد و از آن موقع تا الان تعداد دشمنی آنها با ما آن قدر زیاد بوده که دفعات آن قابل شمارش نیست؛ اگر بخواهید پیروزی ایران اسلامی را در برابر استکبار در این سال های بعد از انقلاب بشمارید یک لیست بلند بالایی می شود.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید به علت و ماهیت دشمنی آمریکا با ملت ایران توجه کرد اظهار داشت: دشمنی دنیاپرستان تنها برای تامین منافع خود است و اگر این دشمنی منافع آنان را تامین نکند به سراغ راه های دیگری می روند.

فدوی ماهیت این دشمنی را ماهیت حق و باطل عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای آن چه که ارزش های اسلامی بیان کرده است انجام شد که این اهداف انقلاب 180 درجه با اهداف مستکبران عالم در تضاد بود.

وی با بیان اینکه ماهیت حیات امنیتی آمریکا در خلیج فارس است ابراز داشت: آنها حاضرند برای تامین منافع خود و رسیدن به اهدافشان میلیون ها نفر کشته شوند. اگر یک لحظه نسبت به ماهیت این دشمنی غافل شویم می تواند ما را به اشتباه بزرگی کشاند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هر روز بر دشمنی آمریکا با ایران افزوده می شود اما در این نبرد پیروزی همواره با جبهه حق بوده چراکه خداوند متعال وعده آن را داده است.

سردار فدوی ادامه داد: تا وقتی که ما پای کار باشیم در وعده خداوند تخلف نیست و نتیجه آن پیروزی جبهه حق است. به برکت امام حسین(ع)، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و نیز انقلاب اسلامی مهر محکمی بر نظام زده اند و پای مقابله با استکبار جهانی ایستاده اند.

وی با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر در ضعیف ترین موضع خود در حدود 40 سال پس از انقلاب اسلامی قرار دارد اظهار داشت: تمام این سر و صداهایی که آمریکا دارد به دلیل شکست های پیاپی است که خورده اند و به اذعان آنها علت این شکست ها ایران اسلامی است./۸۳۳/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات