۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۵۳۷۰۴۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی مطرح کرد؛

خدمات رسانی موکب های واقفان خیراندیش آذربایجان غربی به زائران حسینی در مرز مهران و بازرگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: موکب های واقفان خیراندیش در مرز مهران و بازرگان به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می کنند.
حجت الاسلام جوانبخت

حجت الاسلام ناصر جوانبخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه بر اساس وظایف سازمانی، افزون بر حفظ، احیا و آبادانی موقوفات مکلف بر نظارت و اجرای دقیق نیات واقفان است.

وی گفت: برهمین اساس اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برای دومین سال متوالی اقدام به برپایی موکب واقفان مرتبط با اطعام و پذیرایی از عزاداران حضرت سید الشهدا(ع) در طول سال و به ویژه اربعین کرده است.

حجت الاسلام جوانبخت با اشاره به خدمات رسانی دو موکب با عنوان «واقفان خیراندیش» به زائران اربعین حسینی در سالجاری، اظهار داشت: موکب اداره اوقاف و امور خیریه ماکو در مرز بازرگان ضمن استقبال از زائران ترکیه و اطعام روزانه 500 نفر زائر، آنها را به سمت مرز مهران بدرقه می کنند.

وی افزود: دومین موکب واقفان خیراندیش، با همت متولی موقوفه فتح اله خان سرتیپ و دیگر ارادتمند سید الشهدا(ع) در مرز مهران برپا شده است.

حجت الاسلام جوانبخت اضافه کرد: موکب موقوفه فتح اله خان سرتیپ که قرار بود در مرز خسروی مستقر شود به علت بسته بودن مرز خسروی بعد از 5 روز تأخیر به مرز مهران صدمتر مانده به پل زائر مدرسه هجرت انتقال يافت.

وی تصریح کرد: موکب موقوفه فتح اله خان سرتیپ با تلاش 75 نفر از عوامل اجرایی و با توزیع روزانه 5 هزار پرس نهار و 5 هزار پرس شام غذای گرم در خدمت زائرین اربعین حسینی است.

گفتنی است، ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی امسال با 14 موکب در مسیر پیاده روی اربعین به زائران امام حسین (ع) خدمات رسانی می کند./936/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات