۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۳۷۲۱۰
اربعین؛

حماسه راهپیمایی اربعین به برکت امام و خون شهداست

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: امروز امنیتی که در راهپیمایی اربعین مشاهده می شود مدیون امام خمینی(ره) و خون شهداست و همه باید این نعمت را قدر بدانند.
حال و هوای کربلا در آستانه اربعین حسینی

حجت الاسلام رجبعلی آزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین عنوان کرد: این حماسه جهانی آثار فراوانی دارد که یکی از آنها این است که دوباره اربعین زنده می شود و دشمنان اسلام و نظام متوجه می شوند که اسلام ناب زنده است و به حیات خود ادامه می دهد.

وی افزود: پیام دیگر این حماسه بزرگ این است که حضرت اباعبدالله(ع) همیشه در دل و قلب مردم جا دارد و برای امام حسین(ع) حرارتی در قلب مؤمنان است که هرگز سرد نمی شود.

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم تصریح کرد: زائران امام حسین(ع) در اربعین باید ویژگی خاص داشته باشند؛ که صبر و متانت و بزرگواری و نشان دادن اخلاق و نشان دادن ویژگی های حرکت اباعبدالله الحسین(ع) و نهضت عاشورا که برای چه بود و هدف از این انقلاب و نهضت چه بوده است؛ مهم‌ترین مسأله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام آزاده تأکید کرد: وحدت و حضور مردم در پای آرمانهای نهضت حسینی مهم ترین پیام اربعین است که باید به دقت ترویج و تبلیغ شود.

وی ادامه داد: در واقع آنچه امروز در اربعین دیده می شود به برکت انقلاب است چراکه انقلاب اسلامی دوباره اسلام ناب را زنده کرد.

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: امروز امنیتی که در راهپیمایی اربعین مشاهده می شود مدیون امام خمینی(ره) و خون شهداست و همه باید این نعمت را قدر بدانند./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات