۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۳۸۳۶۵
حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی:

کشمکش‌های سیاسی و غفلت از مشکلات اقتصادی کشور خیانت به مردم است

کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه کشمکش‌های سیاسی و غفلت از مشکلات اقتصادی خیانت به مردم است، گفت: کسانی که به مال مردم خیانت کنند از حیوان پست‌تر هستند.
حجت الاسلام بی آزار تهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی کارشناس مسائل دینی، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت دهه سوم صفر در مسجد الزهرا(س) برگزار شد، گفت: انسان با اعتماد و امید به خداوند می‌تواند با الگو‌پذیری از اولیای الهی و آیات قرآن کریم در مسیر صراط گام بردارد.

وی قیامت باوری را از شاخصه‌های مهم در وجود انسان مومن دانست و اظهار داشت: آخرت انسان از زمان خالی شدن روح از بدن آغاز می‌شود به همین دلیل مرگ را قیامت صغری معرفی می‌کنند.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی ادامه داد: همه انسان‌ها می‌دانند که می‌میرند و می‌روند اما اگر انسان مدام  قیامت را در مقابل دیدگان مشاهده کند دید او به دنیا متفاوت شده و زندگی‌اش معنوی می‌شود.

این کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه قیامت روز آشکار شدن اعمال انسانها است، ابراز کرد: انسان باید وظیفه دینی خود را به بهترین شکل انجام دهد تا در قیامت نزد دیگر مردم شرمنده نشود.

وی با اشاره به اینکه ایمان باید اصالت افراد قرار بگیرد، گفت: در آخر زمان پول اصالت می‌شود. انسان قیامت باور هرگز در حق کسی خیانت نمی‌کند بنابراین کسانی که به بیت المال دست درازی می‌کنند کمترین اعتقادی به قیامت ندارند.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی ادامه داد: برخی در وضع کنونی جامعه که مردم با گرفتاری و مشکلات اقتصادی رو به رو هستند در کشمکش‌های سیاسی از خدمت به ملت غافل شده و تصویه‌ حساب‌های سیاسی خودشان پرداخته‌اند و این خیانت به مردم است.

این کارشناس مسائل دینی ادامه داد: کسانی که به مال مردم خیانت می‌کنند با استناد به نامه 71 نهج البلاغه از حیوان هم پست‌تر هستند. ریاست و مدیریت امانت است کسانی که در این جایگاه خیانت می‌کنند به روز رستاخیر بی اعتقادند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قطار انقلاب در حال حرکت به جلو است آنانی که پیاده شدند خودشان متحمل ضرر و زیان خواهند شد./807/پ202/ب1

ارسال نظرات