۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۴۰۱۵۰
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان قزوین:

مردمی بودن بسیج حضور همه جانبه آن را به دنبال دارد

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان قزوین گفت: از آنجایی که مردم بدنه بسیج را تشکیل می‌دهند، اقشار آن در همه جا حضور داشته و در عرصه‌های گوناگون اقدام به فعالیت می‌کنند و چون برای رضای خدا کار می‌کنند از زخم زبان‌ها نیز ناراحت نمی‌شوند.
جچت الاسلام مصطفایی

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان قزوین، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به نقش و کارکردهای بسیج در جامعه گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام خمینی(ره) آن را تشکیل داده و رهبر معظم انقلاب نیز آن را سازماندهی کرد، به یک معنا فردی که دلش با انقلاب، نظام و محرومین بوده و بی‌مزد و خالصانه فعالیت کند بسیجی به شمار می‌آید.

وی در ادامه افزود: بسیجی از نظر بصیرتی نیز آگاه بوده و بصیرت افزایی می‌کند، در بُعد فرهنگی و همچنین در عرصه اقتصادی، سازندگی و محرومیت زدایی نیز تلاش وافر دارد، برای نمونه در حادثه زلزله کرمانشاه نزدیک به 150 گروه محرومیت زدایی در قالب گروه‌های گوناگون به کرمانشاه اعزام شدند.

حجت الاسلام مصطفایی با تاکید بر حضور بسیج در عرصه‌های گوناگون اظهار داشت: از آنجایی که مردم بدنه بسیج را تشکیل می‌دهند، اقشار آن در همه جا حضور داشته و در عرصه‌های گوناگون اقدام به عمل می‌کنند و چون برای رضای خدا کار می‌کنند از زخم زبان‌ها نیز ناراحت نمی‌شوند.

وی درباره نقش بسیج در مبارزه با تهاجم فرهنگی ابراز داشت: در راستای تهاجم فرهنگی بسیج می‌تواند در فضای مجازی و سایبری خوراک مناسب را تامین کند که در این زمینه تدابیری اندیشیده شده، همچنین می‌تواند با امر به معروف و نهی از منکر و تذکر زبانی و با ایده‌ها و تفکرات خود در عرصه‌های گوناگون روحیه معنوی و اصیل اسلامی را در جامعه نشر دهد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان قزوین در تحلیل فرمان تشکیل بسیج از امام خمینی(ره) عنوان کرد: امروز پیام امام خمینی(ره) در جهان اسلام عمل می‌شود، این امر در مبارزه با گروه تکفیری داعش در منطقه بروز پیدا کرد و روحیه و تفکر بسیجی در سوریه، عراق، افغانستان و جبهه مقاومت ما را نجات داد.

وی در پایان گفت: عضویت آحاد مردم در شجره طیبه بسیج و حضور در تمام عرصه‌ها نکته‌ای مهم است و امیدواریم این امر زمینه ظهور را فراهم سازد./955/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات