۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۴۰۲۵۷
در قالب اردوی جهادی صورت گرفت؛

اعزام ۵۰ روحانی مبلغ از همدان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان همدان با اشاره به امداد رسانی مبلغان همدانی در مناطق زلزله دیده استان کرمانشاه گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیان همدان ۵۰ مبلغ به صورت اردوی جهادی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام کرده است.
حجت الاسلام حسنی مسؤول بسیج طلاب همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی حسنی مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان همدان ظهر امروز در بسیج طلاب و روحانیان همدان گفت: تاریخ تاسیس رسمی بسیج طلاب و روحانیان به پیام امام خمینی(ره) نسبت به ضروروت تشکیل بسج دانشجویی و بسیج طلاب و روحانیان بر می گردد.

وی تصریح کرد: 2 آذر ماه سال 67 زمانی بود که بسیج طلاب و روحانیان به صورت رسمی تاسیس شد اما در طول تاریخ به ویژه تاریخ انقلاب اسلامی روحانیان با ایجاد همگرایی بین مردم بسیجی گری خود را به جهانیان ثابت کردند.

حجت الاسلام حسنی گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیان دارای برنامه ها و ماموریت های مختلف و متنوعی است که شجره طیبه صالحین، اعزام مبلغان جهادی، اعزام مبلغ به اردوهای راهاییان نور و برگزاری نشست های بصیرتی از مهم ترین ماموریت های این سازمان به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: علما و روحانیان شیعه مرزبانان اسلام به شمار می روند که جلوی نفوذ شیاطین زمان را در تمامی عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و دیگر عرصه ها خواهند گرفت.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان همدان بیان داشت: تربیت طلاب و روحانیان تراز انقلاب از مهم ترین اهداف بسیج طلاب و روحانیان به شمار می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: اردو های جهادی طلاب و روحانیان در دو بخش برگزار می شود نخست اردو های جهادی خاص طلاب و روحانیان که در عرصه سازندگی است، دوم اعزام مبلغ به مناطق تبلیغی.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به امداد رسانی مبلغان همدانی در مناطق زلزله دیده استان کرمانشاه ابراز داشت: بسیج طلاب و روحانیان همدان 50 مبلغ به صورت اردوی جهادی خاص به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام کرده است.

وی در پایان ضمن تشکر از آیت الله موسوی اصفهانی و حجت الاسلام فاضلیان اظهار داشت: بسیج طلاب و روحانیان همدان از حوزه علمیه برادران و خواهران همدان اعم از مدیران مدارس علمیه استان و دیگر مسؤولان نسبت به فعالیت های جهادی و همکاری با این سازمان تشکر ویژه ای دارد./979/پ۲۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات