۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۴۰۴۸۱
مدیر حوزه علمیه لرستان:

پژوهش، لازمه نقش آفرینی در عرصه تبلیغ و ترویج ارزش های دینی است

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت و اهمیت تحقیق و پژوهش برای ارتقای سطح علمی و دینی جامعه گفت: پژوهش لازمه نقش آفرینی در عرصه تبلیغ و ترویج ارزش های دینی است.
پژوهش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، صبح امروز در اختتامیه نخستین جشنواره استانی علامه حلی که در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد، گفت: نظم و پژوهش و تحقیق لازمه رشد و پیشرفت در هر عرصه ای است.

وی افزود: با تلاش و پشتکار در حوزه پژوهشی تلاش کنیم در راستای ایجاد تمدن اسلامی و پاسخگویی به شبهات دینی نسل جوان، تبلیغ و ترویج ارزش های دینی نقش آفرین باشیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه نقش آفرینی در انجام رسالت خود نیازمند نشاط و دغدغه نسبت به حوزه است، عنوان داشت: در این زمینه باید هوشیار باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره علامه حلی آثار و برکات فراوانی به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: طلاب به عنوان پژوهشگران مکتب اهل بیت(ع) قلم می زنند تا بتوانند آثار ارزنده خود را برای تاریخ بر جای گذارند.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به برگزاری نخستین اختتامیه جشنواره علامه حلی در لرستان ادامه داد: معاونت پژوهش مستقل در استان در طول یک سال گذشته ایجاد و تشکیل شد و شاهد رشد و پیشرفت فعالیت های پژوهشی طلاب هستیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه در سایه همکاری معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران و برادران در استان شاهد رشد و ارتقای فعالیت پژوهشی طلاب هستیم، ادامه داد: همت مدیران مدارس و شور و انگیزه طلبه در این راستا چشمگیر است.

وی در ادامه با اشاره به حرکت جهادی طلاب در عرصه پژوهش بیان داشت: مقالات علمی استان از نظر کمی ۳۰۰ درصد افزایش یافت که این موضوع در کشور برای استان لرستان مایه افتخار است.

حجت الاسلام میناپور ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده با همت و تلاش و پشتکار طلاب، همکاری مدیران و مسؤولان و ارتقای زیربنای پژوهشی لازم در حوزه شاهد رشد و تقویت فعالیت های پژوهشی طلاب باشیم.

وی گفت: اگر حوزه علمیه برادران و خواهران کنار هم باشند با تعامل و همکاری می توانند در انجام رسالت های خویش و در عرصه های علمی، پژوهشی و تبلیغی در جامعه هدف نقش آفرین باشند./9495/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات