۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۴۱۰۳۱
همزمان با هفته وحدت صورت می گیرد؛

اعزام بیش از ۱۰۰ مبلغ به مناطق مختلف آذربایجان غربی

حجت الاسلام رضایی گفت: بیش از ۱۰۰ مبلغ همزمان با هفته وحدت به مناطق مختلف استان آذربایجان غربی با هدف تحکیم وحدت امت اسلام اعزام می شوند.
وحدت

حجت الاسلام محمد رضایی مسؤول اعزام و استقرار روحانیون مبلغ اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به نزدیکی هفته وحدت، گفت: هفته وحدت راهکاری در خنثی سازی توطئه دشمنان اسلام است.

وی با بیان اینکه امام راحل با دور اندیشی وحدت را برای انسجام جامعه اسلامی طرح کرد، ابراز داشت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد تفرقه در میان امت اسلام هستند تا بتوانند با تضعیف مسلمانان بر کشور های منطقه مسلط شوند.

مسؤول اعزام و استقرار روحانیون مبلغ اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت هفته وحدت در تألیف قلوب امت اسلام و مذاهب اسلامی، خاطرنشان کرد: هفته وحدت به دنبال همگرایی مسلمانان برای اعتلای توحید و تقابل با کفر است.

وی با بیان اینکه هفته وحدت فرصتی مغتنم در تألیف قلوب مسلمین است، ادامه داد: از این رو بخش اعزام و استقرار روحانیون مبلغ برای بهره گیری از این فرصت اقدام به اعزام مبلغان وحدت می کند.

حجت الاسلام رضایی گفت: بیش از ۱۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان با هدف ترویج گفتمان وحدت و برگزاری برنامه های ویزه هفته وحدت اعزام خواهند شد که به فضل الهی برکات قابل توجهی را متوجه استان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مبلغان اعزامی در هفته وحدت با تأکید بر محورهای اتفاق مذاهب اسلامی به تبلیغ خواهند پرداخت، تصریح کرد: توجه به محورهای اتفاق مذاهب اسلامی در تألیف قلوب امت اسلام بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

مسؤول اعزام و استقرار روحانیون مبلغ اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی همچنین با اشاره به برگزاری همایش «وحدت؛ شاهرگ جهان اسلام»، خاطرنشان کرد: این همایش با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از منتخبان قرآنی شیعه و سنی استان در ایام ولادت نبی مکرم اسلام در هفته وحدت در ارومیه برگزار می شود./۸۵۴/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات