۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۴۱۱۳۰
امام جمعه موقت همدان مطرح کرد؛

مسؤولان برای اجرا شدن کامل قانون اساسی چاره اندیشی کنند

حجت الاسلام جوادی گفت: بخش های مهمی از قانون اساسی معطل مانده است و مسؤولان باید در این باره به فکر باشند.
محمد جوادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد جوادی امام جمعه موقت همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر همدان ضمن تبریک ولادت نبی مکرم اسلام(ص)، هفته وحدت و ولادت امام جعفر صادق(ع) بیان داشت: پیامبران الهی از ناحیه خداوند متعال مامور به روشن گری و آموزش بشر به علم الهی بوده اند.

وی تصریح کرد: جهل سبب می شود بشر ضعیف در برابر خداوند متعال که ولی نعمت انسان ها است بایستد و در جامعه طغیان کند، خدای متعال پیامبران الهی را برای مبارزه با جهل به میان اقوام و ملت ها ارسال کرده است.

حجت الاسلام جوادی با اشاره به ضرورت عمل به فرمان های قرآن و روایات اظهار داشت: عمل به دستورات خداوند متعال در قرآن و روایات اهل بیت(ع) تنها راه رستگاری و کمال انسان است.

وی در ادامه افزود: در شبه جزیره عربستان قتل و غارت، بت پرستی، کشتن فرزند دختر و نادانی های فراوانی وجود داشت، نبی مکرم اسلام(ص) که بزرگ ترین الگوی بشریت به شمار می رود با این نادانی ها مبارزه کرد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به 12 آذر ماه سال روز قانون اساسی ابراز داشت: قانون اساسی ایران که از سوی انسان های بزرگی نگارش شده است بهترین قانون برای این ملت است.

وی در ادامه با اشاره به اجرایی نشدن بخش هایی از قانون اساسی خاطرنشان کرد: بخش های مهمی از قانون اساسی معطل مانده است و مسؤولان باید در این باره به فکر باشند.

حجت الاسلام جوادی گفت: امام صادق(ع) در راه تبیین مبانی و اصول اسلام در جامعه فعالیت فراوانی را انجام داد و شاگردان فراوانی را در عرصه تبلیغ معارف الهی تربیت کرد.

وی در پایان گفت: امام صادق(ع) چهار هزار نفر شاگرد با تخصص های مختلف تربیت و به بخش های مختلف جامعه اعزام می کرد؛ از این رو تبلیغ دین در جامعه امروزی باید به سبک جعفری و دغدغه مند انجام شود/979/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات