۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۴۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دنیای امروز نیاز به دین و اسلام را احساس کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنیای امروز نیاز به دین و اسلام را احساس کرده است و در روایات نیز آمده که پیش از ظهور دنیا بر مردم جهان تنگ و نیاز به منجی احساس خواهد شد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مدیران مدارس علمیه خواهران خراسان جنوبی اظهار داشت: خون شهدا که مقدس ترین انسان ها هستند محصول علم و ایمان و تربیت های انسان های فرهیخته است.

وی گفت: آن هایی که امروز دنیا را به کام خود و دیگران تلخ کرده اند از فرهنگ دینی، ایمان و علم برخوردار نیستند و عرصه را هم به خود و هم بر جهانیان تلخ کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که به اسم دین کار می کنند و نسبت به دین آگاهی و خبری ندارند از کفار بدتر هستند، افزود: در فاجعه آخرالزمانی و آنچه از جهل، نفاق و کفر به وجود آمده زاویه بسیار تلخی است اما زمانی که مردم نتیجه بی ایمانی ها و شرک را با تمام وجود لمس می کنند در نهایت یک انگیزه جدید به وجود می آید که در این زاویه جاذبه دین زیاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: کسانی که روزی به اهل بیت(ع) پشت کردند نیز روزی تحت فشار حوادث آخرالزمان قرار می گیرند و دوباره به سراغ اهل بیت(ع) می آیند.

وی ادامه داد: کشورهایی که یک روزی مسلک انحرافی کمونیستی با دیدگاه انحرافی در آن حاکم بود امروز همان کشورها می گویند دروازه های ما جهت ترویج اسلام باز است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دنیای امروز نیاز به دین و اسلام را احساس کرده است و در روایات نیز آمده که پیش از ظهور دنیا بر مردم جهان تنگ و نیاز به منجی احساس خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی انتقال علم دین را با مابقی علوم متفاوت دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی همراه با علم، بصیرت و ایمان باید حفظ شود و مدیران حوزه های علمیه فرماندهان این حرکت هستند./880/پ202/ب1

ارسال نظرات