۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۴۴۹۲۳
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی:

پیشرفت در آموزش و پژوهش مورد توجه مدارس علمیه باشد

حجت الاسلام محمدی با تقدیر از اقدامات و تحولات صورت گرفته در بسترسازی آموزشی و پژوهشی مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، گفت: هدف مدارس علمیه در کنار تهذیب باید پیشرفت در آموزش و پژوهش باشد.
بازدید مدیریت استانی از حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام صفدر محمدی مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی و حجت الاسلام علیرضا عبدی فام معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در جریان روند برگزاری امتحانات نیم سال نخست این مدرسه علمیه قرار گرفتند.

همچنین در حاشیه این بازدید از بخش های مختلف مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه بازدید به عمل آوردند و درجریان تحولات و اقدامات انجام شد قرار گرفتند.

در این دیدار حجت الاسلام جواد ارجمند مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با اشاره به افتتاح قرائت خانه و سالن مطالعه این مدرسه علمیه، خاطرنشان کرد: به زودی مرکز رشد علمی و پژوهشی فاطر که عمده کارهای آن انجام شده است،‌ افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه همچنین گروه های تخصصی هر رشته نیز در حال آماده سازی است و به زودی افتتاح خواهند شد، گفت: با افتتاح این مرکز موضوعات علمی با تمرکز بیشتر پیگیری خواهد شد و سطح علمی و آموزشی در این مدرسه علمیه ارتقا خواهد یافت.

حجت الاسلام صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته بر تداوم این اقدامات تأکید کرد و اظهار داشت: تحولات صورت گرفته در این مدرسه علمیه قابل توجه و با اهمیت است، تأسیس و تجهیز قرائت خانه و سالن مطالعه یک کار لازم و مهم برای این مدرسه علمیه بود.

وی با بیان اینکه تقویت بنیه آموزشی و پژوهشی باید هدف اصلی مجموعه های علمی و حوزه های علمیه باشد، ابراز داشت: در این مدرسه علمیه توجه به این امر قابل توجه بوده و اقدامات لازم و بسترسازی لازم برای این کار به خوبی و با قدرت انجام شده است.

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، تصریح کرد: این اقدامات در بسترسازی و فضاسازی آموزشی برای تقویت آموزش و پیشرفت پژوهش لازم و بسیار تأثیر گذار است و امید است با قدرت بیشتر تداوم یابد./۸۵۴/پ203/ب1

ارسال نظرات