۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۴۵۳۹۳
امام جمعه محمود آباد:

مردم به تبلیغات دروغین رسانه های آمریکایی صهیونیستی توجه نکنند

امام جمعه محمود ‌آباد با تأکید براین که ملت ایران اسلامی تنها گوش به فرمان رهبری نظام باشند، گفت: ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی به هیچ عنوان به تبلیغات دروغین رسانه های آمریکایی صهیونیستی توجه نکنند.
امام جمعه محمود ‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در حاشیه برگزاری مراسم حماسه نهم دی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: این روز تاریخی تجلی حضور و وحدت ملت ایران در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بوده است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر همواره پشتیبانی خود را در صحنه ها و عرصه های مختلف از انقلاب اسلامی بیان کردند، افزود: حماسه نهم دی نیز بخشی از حضور مقتدرانه این ملت در دفاع از اصل نظام و انقلاب بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فتنه سال 88 با کلید واژه تقلب و اصرار بر ابطال انتخابات به عنوان یک بدعت خطرناک و کم‌سابقه آغاز شد، بیان داشت: این فتنه خطرناک با آغاز اردوکشی خیابانی و زیر سؤال بردن ارکان نظام و حمله به جمهوریت و اسلامیت نظام به یک جریان خطرناک براندازی تبدیل شد.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که همه برنامه های صورت گرفته در فتنه سال 88 سناریوی عملیاتی آن در اتاق‌های فکر خارجی طراحی شد، خاطرنشان کرد: برنامه های طراحی شده در غرب با همراهی عوامل داخلی جنبه اجرایی به خود گرفت.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که فتنه گران داخلی و خارجی با ایجاد فتنه سال 88، هشت ماه همه ارکان حاکمیت را درگیر خود کرد، افزود: جبهه استکبار با تمام توانمندی خود در کنار آن توطئه خطرناک قرار گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به نصیحت و دعوت همگان به رعایت قانون مورد پذیرش رهبران آشوب و فتنه قرار نگرفت، بیان داشت: آنها با لجاجت خود و همچنین افزون خواهی‌های جبهه مخالف انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و اذناب آنها در منطقه، کشور را در مقابل خط و نشان‌های داخلی و خارجی قرار دادند.

امام جمعه محمود آباد افزود: در چنین شرایطی مردم بصیر و انقلابی کشورمان که از جسارت فتنه‌گران و استفاده از بی‌تفاوتی و سکوت خواص بی‌بصیرت به ستوه آمده بودند در یک امتحان و حضور آرمانی به‌صورت خروشان و میلیونی پا در میدان دفاع از انقلاب کشیده و سیلی محکم بر دخالت بیگانگان به صورت آمریکا و اردوگاه غرب نواختند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: از آن تاریخ تاکنون هشت سال می‌گذرد و همچنان صدای آن سیلی و آثار ماندگار بر بقا و ثبات انقلاب اسلامی به گوش رسیده و آثار اطاعت از ولایت فقیه و بصیرت دینی و انقلابی همچنان به‌عنوان نجات بخش انقلاب اسلامی و رمز ماندگاری نظام مبتنی بر حاکمیت و رهبری و ولی فقیه عادل و مدیر و مدبر بر تارک نظام دینی می‌درخشد.

وی با بیان این که به طور می توان نهم دی را دفاع ملت ایران اسلامی از ارزش های دینی و انقلاب دانست، گفت: آن حماسه عظیم و تاریخی بساط فتنه گران داخلی و خارجی را از کشورمان برچید و امنیت و آرامش را به کشور بازگرداند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود به تلاش برخی بدخواهان انقلاب اسلامی برای کاشتن بذر ناامیدی در کشور اشاره کرد با بیان این که به طور حتم ناامید کردن مردم از انقلاب کمک مستقیم به دشمنان انقلاب است، تصریح کرد: نباید با برخی رفتارها و اظهارات در داخل ضمن شاد کردن دشمن، زمینه ناامیدی مردم از دولت و نظام را فراهم کنیم.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که متأسفانه برخی ها در داخل دائماً در حال کاشتن بذر ناامیدی در بخش های مختلف هستند، گفت: برخی اظهارات ناامید کننده در مسائل مختلف به ویژه مسائل اقتصادی می تواند با بروز برخی بحران های داخلی همراه باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران با مراقب راهبرد جدید دشمن در برابر نظام اسلامی باشند، تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب تلاش می کنند به بهانه نارضایتی های عمومی در کشور از ملت ایران انتقال بگیرند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که ملت ایران اسلامی تنها گوش به فرمان رهبری نظام باشند، خاطرنشان کرد: ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی به هیچ عنوان به تبلیغات دروغین رسانه های آمریکایی صهیونیستی توجه نکنند./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات