۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۵۴۶۳۳۴
آیت الله طبرسی:

ژست های دلسوزانه آمریکایی ها سبب فریب ملت ایران نخواهد شد

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران به خوبی با نیات پلید دولتمردان آمریکایی آشنا هستند، گفت: آمریکایی ها باید بدانند که با این اظهارات دلسوزانه نمی توانند ملت بزرگ ایران را فریب دهند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی در فقیه در مازندران امروز در دیدار رؤسای کمیته امداد خمینی(ره) مناطق یک و دو ساری با تجلیل از خدمات حمایتی این نهاد در رسیدگی به محرومان و مستضفعان جامعه، گفت: توجه به این بخش های آسیب پذیر جامعه یک ضرورت مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه نهادهای حمایتی قرار گیرد.

وی با بیان این که رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه یکی از مهم ترین و محوری ترین شعارهای انقلاب اسلامی بوده است، افزود: مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز از جمله نهادهای حمایتی در کشور بوده که تاکنون خدمات ارزشمندی به محرومان جامعه ارائه کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه بخشی از جامعه ما به هر دلیل در شرایط اقتصادی نامناسبی به سر می برند، خاطرنشان کرد: این وظیفه نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با توانمند سازی این اقشار در جهت بی نیاز کردن آنها از حمایت های مالی گام بردارد.

آیت الله طبرسی با بیان این که سیاست های کمیته امداد از کمک کردن باید به سمت توانمند سازی افراد نیازمند و تحت پوشش تغییر پیدا کند، تصریح کرد: بخش مهمی از افراد نیازمند و تحت پوشش این نهاد برای ایجاد یک اشتغال پایدار نیازمند سرمایه هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حفظ کرامت انسانی در برخورد مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) با محرومان و خانواده های نیازمند باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: نباید خدای ناکرده به بهانه کمک به این افراد شأن و جایگاه آنها مورد خدشه قرار گیرد.

امام جمعه ساری با بیان این که یکی از مهم ترین خواسته ها و مطالبات مردم توجه مسؤولان به مسائل معیشتی به ویژه اشتغال جوانان است، تصریح کرد: کمیته امداد خمینی(ره) در حوزه اشتغال جوانان می تواند با توجه به منابعی که اختیار دارد بازوان دولت باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که همه بخش های کشور باید برای رفع مسائل معشیتی مردم تلاش کنند، خاطرنشان کرد: در این بخش وظیفه اصلی بر عهده دولتمردان است، اما دیگر نیازهای کشور نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز باید دولت را در تحقق خواسته های به حق مردم یاری کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به حق است و هیچ شکی در آن نیست، تصریح کرد: امیدواریم دولت و مجلس با توجه به اعتراض های اخیر مردمی که در کشور شاهد آن بودیم اقدامات اثرگذاری در جهت رفع این دغدغه ها بردارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مردم نسبت به مسائل اقتصادی، گرانی و بیکاری در کشور اعتراض دارند به حق و قانونی است، خاطرنشان کرد: ما نیز همانند مردم این دغدغه ها را به مسؤولان انتقال دادیم و امید آن داریم که به زودی این مسائل در کشورمان رفع شود تا شاهد برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی باشیم.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه کشورمان از نخستین روز پیروزی انقلاب از سوی بدخواهان مورد شدید ترین تحریم ها قرار گرفته است، تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، فشارهای اقتصادی، تحریم، تهدید و هزاران توطئه علیه این کشور موجب بروز بسیاری از مشکلات و عقب ماندگی ها در کشورمان شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که کشور با وجود همه این مشکلات امروز در عرصه های بسیاری به پیشرفت های گسترده ای دست پیدا کرده است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران همه مشکلات و سختی ها را در چهار دهه اخیر تحمل کردند و امروز ایران اسلامی به یک کشور قدرتمند و تأثیر گذار در جامعه جهانی تبدیل شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که باید بپذیریم که مشکلات اقتصادی در هر کشوری وجود دارد، گفت: البته مسؤولان نیز باید همه توان خود را به کار گیرند تا هیچ ایرانی دغدغه مسائل معیشتی را نداشته باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که در حوادث اخیر دشمنان ملت ایران بار دیگر به وضوح مشخص شدند، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایت کار که در چهار دهه اخیر از هیچ توطئه ای علیه این ملت دریغ نکرده این بار ژست حمایتی و دلسوزی برای ملت ایران گرفته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران به خوبی با نیات پلید دولتمردان آمریکایی آشنا هستند، تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که با این اظهارات دلسوزانه نمی توانند ملت بزرگ ایران را فریب دهند.

آیت الله طبرسی با اشاره به خروش میلیونی ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی گفت: بار دیگر ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی با خروش خود بساط فتنه و آشوب را در این کشور جمع کردند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات