۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۵۴۹۲۷۵
نماینده ولی فقیه در ایلام:

دانشجویان و طلاب مجاهدان خط مقدم مبارزه فرهنگی هستند

امام جمعه ایلام گفت: نفوذ در دانشگاه و حوزه علمیه دردستور کار دشمنان این مرزوبوم است و باید دانشجویان و طلاب که مدافعان ارزش ها و مجاهدان خط مقدم مبارزه فرهنگی هستند با این پدیده خطرناک مبارزه کنند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز در حسینیه حضرت زینب(س) شهر ایلام ضمن تسلیت به مناسبت حادثه تلخ نفتکش سانچی و جان باختن ملوانان غیور آن اظهار داشت: تنها راه خروج از مشکلات اقتصادی کشور اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بر روی مسائل اقتصادی کشور جهت ضربه وارد کردن بر پیکره نظام حساب ویژه ای باز کرده اند از این رو امید بستن به خارج از کشور خطایی بزرگ است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی بدرستی اجرا شود قطعا بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد و امید در بین مردم زنده خواهد گشت.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: ناامید کردن ملت از آینده و غیر کارآمد جلوه دادن نظام گناهی نابخشودنی و خیانت بزرگی است.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد بحث نفوذ در صفوف ملت و همچنین نهادهای حساس کشور است که یکی از اهداف اصلی دشمنان برای ضربه زدن به نظام است.

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان اینکه یکی از اهداف نفوذ ناکارآمد جلوه دادن نظام است، گفت: نفوذ در دانشگاه و حوزه های علمیه در دستور کار دشمنان کینه توز این مرز و بوم قرار دارد که باید دانشجویان و طلاب که مدافعان ارزش ها و همچنین مجاهدان خط مقدم مبارزه فرهنگی هستند با این پدیده خطرناک مبارزه کنند.

این مدرس حوزه تاکید کرد: بصیر بودن و بصیرت افزایی یکی از عوامل مهم در خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان است که باید توجه ویژه ای هم به مساله نفوذ داشت و هم در بصیرت افزایی در جامعه کوشا بود.

امام جمعه ایلام در پایان با اشاره به حادثه تلخ نفتکش سانچی گفت: مرگ در راه خدمت بسیار ارزشمند و پرافتخار است و از خداوند منان علو درجات برای این عزیزان و همچنین تسلی خاطر بازماندگانشان مسالت دارم و این ضایعه اسفناک را به محضر ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری و ملت ایران و خانواده های داغدیده این عزیزان تسلیت عرض می کنم./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات