۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۵۲۳۴۸
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اهل سنت همواره آماده پاسداری از انقلاب هستند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در دیدار خانواده شهید اهل سنت، گفت: اهل سنت همواره آماده پاسداری از انقلاب هستند و شهدای اهل سنت نمونه ای از صیانت این عزیزان از انقلاب و اسلام است.
ماموستا محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه پیش از ظهر امروز با خانواده شهید اهل سنت کریم بابایی دیدار کرد.

ماموستا محمدی در این دیدار به شجاعت و غیرت شهدای اهل سنت در عرصه هایی که انقلاب به وجود آنها نیاز داشت اشاره و تصریح کرد: جامعه اهل سنت همواره آماده پاسداری از انقلاب هستند و شهدای اهل سنت نمونه ای از صیانت این عزیزان از انقلاب و اسلام است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بیان داشت: شهدای اهل سنت با ایمان به خداوند متعال و حس میهن پرستی در کنار رزمندگان اسلام از انقلاب و اسلام پاسداری کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدای اهل سنت اتحاد و همبستگی را میان رزمندگان اسلام تقویت بخشیدند و نتیجه این وحدت حفظ خاک و مرز و بوم شد.

ماموستا محمدی در ادامه تأکید کرد: وحدت و همبستگی دوران دفاع مقدس نیز باید در این دوره تداوم داشته باشد زیرا در نبود این مهم قطعأ اسلام با خطرات بسیاری مواجه خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان یادآور شد: امروز اسلام با وجود شهدا در جهان شناخته شده و اعتبار دارد و باید شهدا را الگو و اسوه ای در زندگی خویش قرار دهیم./۸۵۷۱/پ203/ب1

ارسال نظرات