۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۵۳۲۲۱
امام جمعه اسدآباد:

ولایت مداری با خون و گوشت مردم ایران آمیخته شده است

امام جمعه اسدآباد گفت: دهه فجر معجزه الهی و آینه‌ای از ولایت مداری است که خورشید اسلام در آن درخشید.
حسینی مجد

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسد آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با بیان این که آنچه که انقلاب اسلامی را به وجود آورده است عزت است، اظهار کرد: باید توجه کرد که دین اسلام دینی است که به انسان عزت می‌دهد.

وی با بیان اینکه مبنای نظام جمهوری اسلامی، اسلام است ادامه داد: از زمان ورود امام خمینی(ره) به تهران در روز 12 بهمن ماه سال 1357، ملت ایران جان بر کف در انتظار فرمان رهبر خویش بودند و تا برقراری جامعه توحیدی یک لحظه هم سکوت نکرده و از هدف خود دست نکشیدند.

حجت‌ الاسلام حسینی مجد ابراز کرد: در آن روز جای چندین هزار شهید که به حرکت انقلاب اسلامی با خون خود، سرعت بخشیدف خالی بود تا بازگشت مظفرانه رهبر خود و شکوفه‌های به ثمر رسیده نهال انقلاب را با چشم خود ببینند.

وی با بیان اینکه دهه فجر معجزه الهی بود و آینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید، گفت: دهه فجر اوج طراوت سرگذشت مسلمانان بود، بهاری که دستان بزرگ مردی از نسل پیامبر(ص) برای ملت ایران به ارمغان آورد و شمیم گل‌های آن جهان را فراگرفت.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی دشمنان اسلام آغاز شد، افزود: آنها همه توان خود را برای نابودی انقلاب در شرایط مختلف کشور به کار گرفتند  اما در طول این 4دهه مردم ایران ایستادگی کردند.

وی درباره اغتشاشات اخیر در شهرهای ایران، اذعان کرد: آنچه که همه شاهد آن بودیم، دسیسه های دیگر دشمنان اسلام بود که قصد داشتند مردم را سپر رسیدن به اهداف خود قرار دادند اما این آتش‌افروزی با تدبیر رهبر و مردم با بصیرت خاموش شد.

حجت الاسلام حسینی مجد گفت: غرب و شرق با انقلاب اسلامی دشمن هستند چرا که انقلاب اسلامی منافع آنها را به خطر انداخته و تبدیل به خاری در چشم دشمنان اسلام شده است.

وی عنوان کرد:  دلیل عصبانیت دشمن این است که ملت ایران در دهه 50 آنها را از کشور ایران به بیرون راندند و هم‌اکنون انقلاب اسلامی در منطقه بیداری ایجاد کرده است.

امام جمعه اسدآباد اضافه کرد: خوشبختان هم‌اکنون بعد از  گذشت چهار دهه، انقلاب اسلامی در منطقه تحول بزرگی ایجاد کرد به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن از ما عصبانی است.

حجت‌الاسلام حسینی مجد خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که نبرد ایران با ضد ایران و اسلام با ضد اسلام همواره ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه ولایت با خون و گوشت مردم ایران آمیخته شده است،افزود: دشمنان باید بدانند که صلح امام حسن(ع) دیگر تکرار نخواهد شد و مردم برای حفظ انقلاب اسلامی خون داده‌اند و راه ایستادگی ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اسدآباد گفت: مسؤولان باید در جهت حفظ انقلاب اسلامی کوشا باشند و قدر مردم را به خوبی بدانند و دل آنها را با خدمت صادقانه به دست آورند./979/ت303/ب1

ارسال نظرات