۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۵۳۳۸۷
امام جمعه کرمان:

موفقیت های ایران در سایه پیروی از اسلام است

امام جمعه کرمان با اشاره به این که اسلام خدماتی ارزنده به ایران داشته است، گفت: ایران در سایه اسلام همواره موفق بوده و حاکمانی که خود را به استکبار جهانی فروخته اند نابود می شوند.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در مراسم ۱۲ بهمن سالروز تاریخی ورو حضرت امام خمینی(ره) در مصلی امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی از قدمت بالایی برخور دار است.

امام جمعه کرمان ایراد کرد: اتفاقات تلخ و شیرین ایران اسلامی نمونه ای از تجربه ها و درس هایی است که در تاریخ ثبت شده است.

وی تصریح کرد: حاکمان و فرمانروایانی که دستور کشتن مردم بی گناه و مظلوم را صادر می کردند آنها در تاریخ ایران اسلامی به عنوان خائنین معرفی شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی اظهار داشت: ایران اسلامی با تمام زجرهای تلخی که در طول تاریخ کشیده است همواره با مردمانی قهرمان و اسطوره ای بوده است.

وی تاکید کرد: اسلام خدماتی ارزنده به ایران داشته است، ایران اسلامی بر پایه اسلام تشکیل و زیر پرچم مقدس اسلام خدمت می کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به این که با آمدن اسلام به ایران، این کشور به بهترین جایگاه علمی و آگاهی رسیده است، بیان کرد: ایران در سایه اسلام همواره موفق بوده و هست، حاکمانی که خود را به استکبار جهانی فروخته اند نابود می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان گفت: روحانیان و مبارزینی که طعم زندان ها و شکنجه های طاغوت را برای آزادی ایرانی که در بند خائنین تاریخ حبس شده بود کشیده اند و ایران اسلامی را به مردم هدیه کرده اند./۹۷۰۷/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات